niedziela, 13 kwietnia 2014

Niedziela dla włosów. Stuningowana morela i olejek migdałowy!

Witajcie w ten słoneczny dzień!

Dziś nasz ulubiony dzień włosowy, dla ich lepszej kondycji i rozpieszczania!
Postanowiłam że dzisiaj na mojej głowie zagości odżywka Ultra Doux, morela i olejek migdałowy, którą wczoraj recenzowałam dla Was KLIK, ale stuningowana miodem!. Moim ulubionym półproduktem nawilżającym:)

Plan niedzielnej pielęgnacji

  • włosy umyłam metodą OMO
  1. pierwsze O- odzywka Isana, niebieska, do włosów suchych i zniszczonych
  2. M- na skalp szampon Ultra Doux, morela i olejek migdałowy
  3. i jako nasze ostatnie O- odżywka Ultra Doux, morelka i olejek migdałowy- nasz główny gość programu z dodatkiem półtorej łyżeczki miodu i kilkoma kroplami kwasu hialuronowego. Odżywkę trzymałam po nałożeniu około 15 minut, po czym zmyłam
  • następnie nałożyłam maskę Kallos z proteinami mlecznymi i kilkoma kroplami kwasu hialuronowego, trzymałam na włosach około 15 minut również
  • na samo zakończenie odzywka b/s Joanna, miód i cytryna.
  • włosy wyschły naturalnie jak zawsze

Odżywka po moim recenzowaniu okazała się wielkim hitem, ale po dodaniu jeszcze miodu i kwasu hialuronowego przebiła moje oczekiwania. Włosy stały się po niej lekkie, miękkie i sprężyste. Na miód zawsze mogę liczyć, a w połączeniu z dobrym kosmetykiem efekt jest zawsze zadowalający w 100%.

PS. Nawet jeżeli odżywka nie do końca daje nam oczekiwane efekty, może posłużyć jak baza dla miodu, który zajmie się całą resztą.

Co sądzicie dzisiaj o moich lokach?
Dla mnie są idealne:)









Co sądzicie?

Miłego dnia i radosnej niedzieli



Monique

28 komentarzy:

  1. ale masz burzę włosów :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, i ja trafiłam do Ciebie przez historię Anwen :) Sama mam dość grube i gęste włosy, takie kręcono falowane, ale nigdy choć w niewielkim stopniu, nie przypominały Twoich, które są moją wielką inspiracją! :) Twoimi bujnymi loczkami się zachwycam i po raz kolejny przypomniałaś mi o zakupieniu niebieskiej Isany i kwasu hialuronowego, który zamierzam wypróbować :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo...bardzo miło mi to słyszeć! polecam Isnę i kwas hialuronowy, działaja bardzo kondycjonujaco:)

      Usuń
  3. Piękne ! Ja dzisiaj rozpieściłam moje włoski olejowaniem , oraz maską biowax połączoną z maską z Balei . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do masek z balei to musze wyprobowac, jak do tej pory nie maiałm okazji.

      Usuń
  4. Zapraszam do obserwowania zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pieeeekne!!!! jak zawsze zreszta! :)))) Ale zaszalalas z ta pielegnacja! ja tez bym chetnie kupila te odzywke, ale nie wiem czy mozna ja dostac w UK :/ Podoba mi sie Twoja technika robienia sobie fotek :) U mnie dzis pielegnacja nocna: skalp natarlam Jantarem, na dlugosc nalozylam olejek arganowy i zostawiam to na cala noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziekuje!!!! oj też nie wiem czy mozna ta odżywke dostać w UK:) MUSISZ POSZUKAĆ:) i jak włosy po pielęgnacji nocnej?

      Usuń
    2. nawet w jednej setnej nie sa takie jak Twoje i nigdy nie beda hihi :))) ale na miare ich mozliwosci jest ok, nie mam sianka :) Zauwazylam ze im mniej specyfikow nakladam, tym dla moich klaczkow lepiej, kiedys popadalam w skrajnosci i potrafilam po 5 olejkow nalozyc, krem, maske, Jantar... crazy! ;)

      Usuń
    3. powiem, Ci, że jak czasem mam dokłądnie podobnie...minimalizm sprawdza sie również czasem u mnie:)

      Usuń
  6. Twoje loczki zawsze są przepiękne! :) Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy to burza!:) wydają się bardzo gęste i widzę, że mają bardzo duży potencjał. Uwielbiam olejek migdałowy i niebieską odżywkę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo...mieszkasz z olejkiem migdałowym? i jakie efekty?

      Usuń
  8. Ależ włosy!:) Piękne!:) A Ty lubisz te morelki chyba.:):) Owocowo:) Mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne to mało powiedziane, ach, ta gęstość ;) morela, migdały i miód - brzmi jak apetyczna przekąska, a jak pięknie to musi pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym patrzeć na twoje włosy godzinami są tak piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne masz te swoje loki :) CUDNE :) no i takie długie włosy.. mam nadzieję, że i ja kiedyś takie będę miała! :)
    Dodaję do obserwowanych + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.