czwartek, 10 lipca 2014

Blog, blog, blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestem!!!!!!!!!!!!!! Maska nawilżająca z olejkiem arganowym!

Witajcie Włosomaniaczki!

Jak dawno do Was nie pisałam? Dlaczego? Dużo mogłabym mówić, sprawy osobiste zajęły mi czas i na prawdę mam mocną wymówkę. Dlatego uwierzcie mi na słowo, że stoją za tym poważne argumenty.

Cieszmy się chwilą, że piszę już do Was!!!!!! Co dzisiaj ciekawego w temacie mojego pierwszego lipcowego posta?

To moje ostatnie odkrycie nowości z Isany! 


Kupiłam skuszona olejkiem arganowym w składzie. Co do składu nie każdej z Was będzie odpowiadał, ale jak dla mnie rewelacja w działaniu. Jak już pisałam moje włosy lubią pokrycie i ochronę substancjami, które bardzo skutecznie je chronią przed otoczeniem i działaniem niepożądanych czynników, zatem ten kosmetyk jest dla mnie idealny, tym bardziej latem. 

Skład
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Quaternium-87, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Benzoate.



Cena
Jest zawrotna, ponieważ maska kosztuje około 4 zł. Dokładnie w Rossmanie 3 zł plus jakieś grosze hahahaha........cena bardzo mnie cieszy:)))

Działanie
 To co jest w niej niesamowite, to to, że włosy są bardzo delikatne i mięsiste kiedy ją spłukuję. Oczywiście to też inna bajka, ponieważ moim nowym osiągnięciem włosowym jest wzmocnienie włosów dzięki oliwie z oliwek, więc nie wykluczone, że to również sprawka oliwy a raczej na pewno. Niemniej jednak maska daje bardzo dobre efekty w postaci idealnie rozczesujących się włosów. To co podoba mi się najbardziej to połączenie właśnie olejowania oliwą z oliwek z późniejszych nałożeniem maski, ponieważ uzyskuję efekt jak to nazywam "złotych włosów". Mam na myśli, że na włosach jest złota, wręcz taka słoneczna poświata koloru. Wyglądają bardzo efektownie, ponieważ błyszczą się i są zdrowe. Nawilża włosy, daje im siłę i zdrowy wygląd:)

Konsystencja
Konsystencja maski jest bardzo kremowa, lubię takie najbardziej, jest o kolorze białym-ecru. Zapach nie jest szałowym, nic nie przebije maski Kallos. Lecz nie o zapach tu chodzi.

Dostępność
Oczywiście Rossman:)



i.............abyście nie zapomniały jak wyglądają moje loki....nie rozprostowały się:)))))
Jak sadzicie coś się zmieniło?





 Dobrze, że już jestem:)))

I jeszcze jedna niespodzianka kapeluszowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chronimy włosy latem!!!!!!!!!!!

 


Monique

16 komentarzy:

  1. Sama cena zachęca do wypróbowania:) Piękne loki i przede wszystkim objętość, gęstość!:) Zdjęcie w kapeluszu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))))dziękuję! zachecam do wyprobowania tej maski:)

      Usuń
  2. Dlaczego wszyscy tak zachwalają tę maskę, a u mnie kompletna klapa ;/ ? Ale muszę do niej wrócić i zobaczyć jak sprawdzi się następnym razem.
    Piękne ruloniki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj jeszcze raz z nią, może jednak bedzie ok, mnie zdarzyło sie wrócić do kilku kosmetyków i było ok:)

      Usuń
  3. Mam tą odżywkę u mnie sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo....to widzę, że nie tylko u mnie. super.....

      Usuń
  4. Muszę ją kupić, jak tylko skończę którąś, bo mam ich aż za dużo. Włosów ciągle zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest na mojej liście, więc na pewno wkrótce go kupię :) A włosy masz prześliczne! Czyżbyś zrezygnowała ze ślimaczków i zaczęła modelować je inaczej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie!!!! Caly czas zakrecam po umyciu w slimaczki nie robie nic innego:)))

      Usuń
    2. Witaj, Moniczko, czy byłaby szansa na ten "filmik ślimaczkowy";) w najbliższym czasie...?
      Muszę Ci powiedzieć, że pod wpływem Twojej recenzji (i zgoła przypadku, bo właśnie skończyła mi się maska z Klorane, a obecnie bardzo trudno ją kupić) udałam się na zakupy po zachwalaną przez Ciebie odżywkę i...nie żałuję! Dzięki! Nie robi ona oczywiście jakichś cudów, ale daje porównywalny efekt do Klorane za nieporównywalnie niższą cenę:).Gorące pozdrowienia w upalną niedzielę! - Anna

      Usuń
    3. O jsk miło, ze piszesz, nie ma filmikow, poniewaz zepsul mi sie sprzet do nagrywania, jak tylko bede miala mozliwosc to zamieszcze:) Fajnie, ze odzywka sie sprawdzila.

      Usuń
  6. czym rozczesujesz włosy i czemu nie pod pasował Ci żel z siemienia lnianego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlosy rozczesuje grzebieniem ale tylko na mokro, zel niestety bardzo usztywnil i wysuszyl mi wlosy. Ma na glowie puszek bardzo miekkich wlosow a siemie okleilo je. Wiesz moze nawet sprobuje jeszcze raz, napisze wtedy o odczuciach.

      Usuń
  7. Moniczko, jak żyjesz? Tęsknimy! - Serdeczności, Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!!! Jak milo, ze piszesz. W ostatnim czasie niestety nie mam komputera, zyje od dwoch miesiecy na tablecie, na ktorym nie da sie napisac porzadnego posta. Licze, ze do konca tygodnia otrzymam wreszcie komputer i zamieszcze pist, a mam spore zaleglosci. Nie zostawilam pisania, poprostu mam niezalezny ode mnie. Mam nadzieje, ze Was zaskocze wlosowym pomyslem. Pozdrawiam♡

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.