poniedziałek, 23 czerwca 2014

Moja aktualizacja włosowa- czerwiec. Wizyta u fryzjera i moje zmiany w pielęgnacji!!!

Witajcie!!!!

I znów dłuższa przerwa w pisaniu......komputer cały czas mi wariuje!

Zrobiłam dzisiaj dla Was moją włosowa aktualizację. W ostatnim czasie loki odwiedziły mojego najbardziej zaufanego fryzjera- jeżeli ktoś nie pamięta to jest nim moja mama! Chciałabym zaprezentować Wam zdjęcia przed podcięciem i po. 

Co do zmian w mojej pielęgnacji to przede wszystkim zmieniłam olej. Nie korzystam na chwilę obecną z arganu, odstawiłam go na inne czasy. W chwili obecnej moim nowym odkryciem jest olejowanie włosów za pomocą oliwy z oliwek tutaj post o olejowaniu oliwą KLIK.  Wiem, że dla niektórych jest zbyt obciążająca i tłusta, ale dla moich wysokoporowatków ciągle spragnionych to lek na całe zło!

Włosy stały się przede wszystkim pięknie dociążone i niebywale gładkie.  Dzięki oliwie są tak miękkie, że wydaje się jakby ciągle były nawilżone. Nawilżenie to druga kwestia. Ciągle staram się dostarczać im substancji nawilżających. Dodam, że olejowanie robię przed każdym myciem włosów i nawilżam je. Na chwilę obecną całkowicie odstawiłam proteiny, ponieważ wydaje mi się, że moje włosy ich nie potrzebują.
Na mojej głowie podziały się spore zmiany. Nadal stosuję ślimaczki i jak można zauważyć wygładza to moją łuskę włosa doskonale :))))

Włosy przed podcięciem




Włosy po wizycie u fryzjera.
Końcówki są bardzo miękkie i gładkie.
Zostały podcięte dosłownie kilka milimetrów. Dla zakręconych loczków to znaczna różnica. Pewnie każda kręconowłosa to zauważa.

Włosy w sztucznym świetle






Co sądzicie? Olejowałyście włosy oliwą?

Monique




12 komentarzy:

  1. Włosy wyglądają na zadowolone :) Moim lokom też zawsze dobrze robi takie podcięcie, nawet o 2-3 cm, od razu czuć różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mega włosy! ile Ty masz ich na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zbieram sie z zamiarem od dłuższego czasu na zmierznie ile maja objętości.

      Usuń
  3. Efekty jak widać są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy kochają oliwę :) Przepiękne włosięta, wyglądają coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to odczuwam, że jest coraz lepiej szczególnie po oliwie:)

      Usuń
  5. Kilka milimetrów, a jak to potrafi zmienić całą fryzurę! Wyglądają teraz lepiej, tak miękko i lekko. Oliwy z oliwek używam tylko do olejowania paznokci i tutaj sprawdza się doskonale :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.