środa, 4 czerwca 2014

Podsumowanie miesiąca maja!!!!

Witajcie dziewczęta!!!

Podsumowanie miesiąca to jeden z moich ulubionych postów jakie piszę dla Was, ponieważ bardzo szybko uświadamiam sobie co zrobiłam dla moich włosów  i wyszło doskonale a co warto zmienić.

Moje włosowe zestawienie z tego miesiąca.

 
  

         


To na co stawiałam, zresztą jak każdego miesiąca pielęgnacji to nawilżenie moich loków. Co mogę powiedzieć? Włosy miały na początku maja mały okres buntu....ale już wróciły do normy.....niesforne wierciochy! Wydawały się być bardziej suche i biedne przez to bardzo. Ale teraz widzę, że odzyskały swój blask. Staram się bardzo po każdym myciu nawilżać miodem, kwasem hialuronowym oraz mleczkiem pszczelim w glicerynie. Pomocne mi są bardzo takie odżywki jak Garnier olejek migdałowy oraz morela, w ostatnim czasie kupiłam także kolejną odżywkę z Yves Rocher  z jojbą do włosów kręconych, ładnie działa ponieważ zmiękcza włosy. Moim nowym hitem wśród masek do włosów jest nowa maseczka z Isany z olejkiem arganowym, nawilżajaca. No..... powiem Wam, że ładnie spełnia swoje zadanie. Włosy po jej zastosowaniu są nie tylko miękkie ale również bardzo mięsiste, czyli przez to ładnie nawilżone, dzięki temu ciężkie, może inaczej dociążone. Chociaż moje piórka są zawsze lekkie i latają.

W tym miesiącu bardzo rzadko stosowałam proteiny......nie przestałam ich używać ponieważ moje loki ich potrzebują...ale ograniczyłam bardzo. Wyszło mi to na plus, ponieważ bardziej skupiłam się na jeszcze częstszym olejowaniu, tak jak robiłam to za czasów moich początków z pielęgnacją. Co drugie mycie olejuję włosy na całej długości zdarza się czasem co trzecie, a co każde mycie staram się olejować włosy od połowy a przynajmniej końce ( mam na myśli włosy dużo powyżej końcówek). Po olejowaniu zawsze mocno nawilżam, co skutkuje tym, że moje włosy są śliskie, miękkie, mięsiste......

PS. Ślimaczki bardzo wygładzają moją łuskę włosa i włosy są bardziej sprężyste. 

A czy wy macie jakieś nowe włosowe odkrycia?


Tak wyglądał nasz włosowy maj!!!!

Pozdrawiam


Monique

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę loczki Twoje w wersji naturalnej, ale i po ślimaczkach mi się podobają bardzo :). W ogóle ładna jesteś i piękny uśmiech masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, ze ślimaczek Ci służy :)
    Uwielbiam te gęste loczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, Moniko, a lokami się zachwycam! :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio starałam się często olejować włosy i jak najbardziej je nawilżać. Tobie się to widocznie udało, loczki wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz sie udaje raz nie, ale cały czas dbam. Jak wiecie bywa rożnie.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. to akurat bardzo duzy plus moich wysokoporowatków!

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.