niedziela, 1 czerwca 2014

Niedziela dla włosów w podróży:)

Witajcie kochane w słoneczny dzień!

Dzisiaj bardzo niezwykła niedziela bo w podróży!
Wyjazd w naprawdę bardzo malownicze miejsce.  Co prawda niedziela nie była obfita w produkty do pielęgnacji, ale mam dla Was krótka fotorelację.

 Loki zostały przed wyjazdem naolejowane, dokładnie końcówki ponieważ przed poprzednim myciem były olejowane na całej długości. Zostały umyte szamponem Garnier morela i olejek migdałowy. Zaopatrzyłam się ostatnio w nową odżywkę z Yves Rocher na pewno zrobię dla Was recenzję. Do odżywki dodałam kilka kropel kwasu hialuronowego i mleczko pszczele w glicerynie dla lepszego nawilżenia.  Dodam jeszcze, że odżywka jest do włosów kręconych. Wybaczcie proszę, że nie podaję Wam pełnych informacji o kosmetykach, ale wciąż jestem w podróży. Po zmyciu odżywki  nałożyłam kolejną ukochaną odżywkę nawilżającą z Garniera morela i olejek migdałowy.  Powiem Wam, że kupiłam także ostatnio maskę z Isany z olejkiem arganowym. Zadziałała wspaniale. Będą recenzje produktów♡♡♡. Weekendowy wyjazd zmotywował mnie do zrobienia wianka z koniczyny, dawno tak dobrze się nie bawiłam♡♡♡. Zwariowany wyjazd ze zwariowanymi osobami!!!!!! Było świetnie i mimo słońca moje loki dobrze się bawiły!!! Ostatnio jeszcze bardziej kochają olej:))))





fot: Chrustek;)))))))




 Jak Wasze niedziele dla włosów?
Co sądzicie o zwariowanym wianku???? Przeszłość powraca!!!!



Monique






20 komentarzy:

  1. Ależ Ty masz gęste te włosy! Cudo! :) Wianeczek ślicznie się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne kręciołki *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kręciołki. Prześlicznie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. Ja podczas wyjazdów bardzo zaniedbuję włosy, bo nie chce mi się taszczyć połowy łazienki ze sobą. A narzeczony też nie chce o tym słyszeć... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram sie przygotowywac tak aby nie miec zbyt wielu rzeczy i aby w tym czasie włoski też były w dobrej kondycji:)

      Usuń
  5. Wianek dodaje Ci uroku. :) A na włosy nie mogę się napatrzeć jakie gęste,

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zakręcone końcówki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wlosy to skarb. Ja ma od zawsze naturalne wlosy szkliste, rzadkie przy tym bardzo. Boli mnie gdy piszesz, ze wlosy to piekno kobiety. To nie moja wina, ze mam takie, nikomu nic zlego nie zrobilam.Dbam, nie farbuje, nigdy nie prostowalam i nie rozjasnialam. Zapuscilam zeby upinac. Tez chcialabym byc obdarzona "kobiecym pieknem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana, absolutnie nie miałam i nie mam na celu aby, którakolwiek z Was czy też konkretnie Ty czuła się urażona. Pisząc iż włosy są ozdobą kobiety chciałam podkreślić, że my kobiety powinnyśmy dbać o nasze włosy, niezależnie od tego czy są proste, kręcone czy może jest ich mniej czy więcej. Nie chce absolutnie sugerować co to są idealne włosy, ponieważ sama patrzę ze łzami w oczach na kobiety, które maja włosy niskoporowate i nie wymagajce zbyt dużego nakładu w ich pielegnację a mimo to sa piekne.Moje niestety odwrotnie, musze włożyć trochę więcej starań. Tak więc bardzo Cię prosze nie odbieraj tego w ten sposób, ponieważ nie taka ma być interpretacja tych słów. Żadna z nas nie wybiera tego co mamy i jaka jest nasza uroda. Pragnęłam jedynie zwrócić uwagę, że to co mamy należy udoskonalać i pielęgnować, ponieważ nas kobiety to upiększa.
      Z pozdrowieniami Monique.

      Usuń
  8. Masz świetną figurę:) mogłabyś na blogu pisać jak o nią dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana w tym rzecz, że nie robie zupełnie nic......opycham sie nie ziemsko i wcinam słodkości....to sprawa genetyczna w moim wypadku:)))

      Usuń
  9. Wszystkie odżywki, które są przeznaczone dla włosów kręconych strasznie mnie kuszą i wołają "kup mnie"! Więc tą opisaną przez Ciebie na pewno też kupię :D
    Śliczne włoski i piękna właścicielka ;) W wianku wyglądasz przeuroczo :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.