sobota, 17 maja 2014

Ślimaczkowa niedziela dla włosów.

Hey, dziewczynki!!!!

Z przyjemnością publikuję już dzisiaj niedzielę dla włosów. Zapowiada się niedziela deszczowa, ale radosna. Moje loki żyją życiem ślimaka!!!! I dobrze się mają!!!!!

Dla przyjemnego czytania!


 Jak to w pielęgnacji moich loków bywa zrobiłam olejowanie olejem arganowym, to już był czas!!!!
  • umyłam loki  szamponem Garnier, olejek migdałowy i morela
  • nałożyłam odżywkę Ultra Doux, morelka i olejek migdałowy- nasz główny gość programu z dodatkiem półtorej łyżeczki miodu i kilkoma kroplami kwasu hialuronowego. Odżywkę trzymałam po nałożeniu około 20 minut, po czym zmyłam
  •  następnie nałożyłam maskę Kallos z proteinami mlecznymi i kilkoma kroplami kwasu hialuronowego, dodałam też niewielka ilość odżywki z Isany do włosów suchych, trzymałam na włosach około 15 minut
  • na samo zakończenie odzywka b/s Joanna, miód i cytryna.
  • włosy wyschły naturalnie jak zawsze
Kiedy podeschły zawinęłam na głowie koczki i rozplątałam po dwóch godzinach po czym nałożyłam serum aloesowe dla wygładzenia!
Iiiiiiiiiiii......................otrzymałam to!!!!!!!!!
Bardzo lubię je takie!!!!
Co sądzicie?










Oto dowód na to, że wysokoporowatki też da się ugłaskać!!!! 

Pozdrawiam
Monique
 


28 komentarzy:

  1. Masz takie ładne włoski i takie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę Twoje włoski w wersji naturalnej, ale na Twoich nawet te slimaczki wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze w slimaczku wygladaja potem bardzo zdrowo i po nalozeniu serum aloesowego

      Usuń
  3. Ale masz piękne sprężynki, wracam tu już kolejny raz żeby się pozachwycać. Moje włosy są niestety proste jak druty, ale zawsze tak jest, że chcemy tego czego nie mamy ;) Ty nie masz czasem ochoty na całkiem proste?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam taki okres w gimnazjum ale teraz juz dawno to minelo.

      Usuń
    2. A ja w gimnazjum miałam falowano-kręcone i zawsze chciałam mieć proste, dlatego cały czas je prostowałam. A od kiedy zaczęłam dbać o włosy to one same z siebie zaczęły się prostować i teraz chciałabym mieć falowane :P Ironia losu :D

      Usuń
    3. ach.....zawsze tak mamy!!!!!! na przekór... tez miałam tak:)

      Usuń
  4. Piękne loki, aż chce się je dotknąć!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge powiedzieć, że są bardzo mięciutkie....kiedyś miałam bardzo szorstkie, wszystko dzieki odpowiedniej pielegnacji!

      Usuń
  5. Po raz kolejny przychodzi mi się zachwycić...przepiękne włoski! Już nie moge doczekać się filmiku instruktażowego! Sama mam wysokoporowate włosy, które trudno jest ujarzmić, więc mam nadzieję, Moniczko, że niebawem się pojawi na Twoim blogu! - serdeczności niedzielne - Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze: dzięki wielkie za piosenkę na początku. Słyszałam jej urywek parę dni temu i dość często chodziła mi głowie, ale nie znałam tytułu ani wykonawcy. Dzięki Tobie mogę jej teraz słuchać na okrągło <3
    Olejku arganowego na włosach jeszcze nie miałam, jest trochę za drogi jak na moją kieszeń. Włosy wyglądają ślicznie, takie nawilżone i zakręcone *.* Coraz bardziej mnie kusi wypróbowanie ślimaka na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety argan jestroche drogi, nauczyłam sie go oszczednie uzywac jak to tylko mozliweprzy takiej ilości włosów....ale od czasu do czasu warto go mieć:) spróbuj slimaka zobaczysz jak bedziesz wyglądaął!

      Usuń
  7. Zakochałam się po raz n-ty!
    Są jeszcze piękniejsze niż zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, wyglądają świetnie! Jest ich jeszcze więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no no...wlosy do pozazdroszczenia ;) .. oczywiście zazdroszczę pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny efekt uzyskałaś! :) Masz naprawdę śliczne włoski! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie! Chyba sprawdzę na swoich włosach te ślimaczki. U Ciebie ten sposób sprawdza się genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama na poczatku byłam nieco sceptycznie nastawiona, a teraz to idealny sposób na piekne włosy:)))

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.