sobota, 3 maja 2014

Małe porównanie fotografii!!!!

Witajcie kruszyny w ten deszczowy dzień!

Pogoda niestety nie dopisuje i weekend majowy stał się dla mnie weekendem październikowym!

Jestem ciekawa jak Wasze plany wyjazdu? Powiodły się? Mój zdecydowanie tak, ponieważ jestem u rodziców na wsi, natomiast te z Was, które zaplanowały wyjazd pod namiot bądź kemping chyba nie są do końca zadowolone!?

Przychodzę dzisiaj do Was z małym porównaniem włosowym. Przez przypadek oglądając moją całą masę starych zdjęć natknęłam się na fotografie, które przypominają mi bardzo wyjątkowy czas spędzony bardzo radośnie. Wśród nich znalazłam również takie, które pewnie zaskoczą nie jedną włosomaniaczkę.

Sama patrząc na nie, nie poznawałam siebie do końca czy to ja czy nie ja:) Pora na małe wspomnienia.



Zdjęcie zostało zrobione pięć lat temu co najmniej, włosy prostowane, ponieważ oczywiście nie mam takich prostych.

A tutaj kilka aktualnych zdjęć z ostatniej niedzieli.






Tutaj włosy po koczku ślimaczku już na trzeci dzień.

Bardzo gorąco pozdrawiam w te chłodne dni.

Co sądzicie o mojej zmianie?  

Buziaki

Monique


20 komentarzy:

  1. A już myślałam, że tylko moje loczki wyglądają CAŁKIEM inaczej dzien czy kilka po myciu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sa moje loki po myciu, mam burze lokow wtedy, te wlosy podkrecone sa po koczku slimaczku tez je bardzo lubie.

      Usuń
    2. Dodam, jeszcze, ze specjalnie po myciu wiaze bo lubie je po koczku, a jak zostawiam do naturalnego skretu nigdy mi sie nie prostuja do nastepnego mycia:) wiec o to jestem spokojna

      Usuń
  2. ogromna zmiana :) teraz wyglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę i tak jak teraz patrzę nie wyobrażam sobie Ciebie w krótkich, prostych włosach :) Jednak burza loków jest urocza i się wyróżnia, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dziekuje:) tez lubie siebie bardziej w kreconych:)

      Usuń
  4. Śliczne masz włosy, ogólnie piękna z Ciebie kobietka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale zmiana ! :) W tych krótszych też wyglądałaś ładnie, ale jednak burza włosów i loki to ozdoba kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te proste krotkie tez mialy urok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tych króciutkich i prostych włoskach wyglądałaś równie pięknie jak w tych długich i kręconych, które masz teraz :) Jak buzia ładna to wszystko jej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bylas piekna i jestes piekna!!!! :) A czym wybielasz zabki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wybielam zebow i nigdy tego nie robilam, mam taka biala kosc ♥

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy blog, zajrzałam po raz pierwszy i najpewniej nie ostatni. Twoje włosy po koczku ślimaczku wyglądają przepięknie!Nie moge się napatrzeć i szczerze zazdroszczę. Czy mogłabyś zrobić post instruktażowy, jak wykonać takiego koczka? Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam czściej bedzie instruktarz na pewno!

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.