środa, 26 marca 2014

Odżywka b/s Joanna Naturia- recenzja.

     
       W tym tygodniu mam dużo więcej czasu więc posty również staram się zamieszczać częściej, a więc dzisiaj recenzja odżywki.     
      Ta odżywka w końcu się jej doczekała. Powiem Wam, że ma ona historię, krótką co prawda, ale ma") Zaczęłam stosować ją po każdym myciu gdzieś w klasie licealnej. Wtedy moja pielęgnacja nie była zbyt wygórowana. Stosowałam jakiś zwykły szampon nie przywiązując uwagi do jego efektu jaki uzyskuje. No w każdym razie nie była to zbyt świadoma pielęgnacja. Potem z niej zrezygnowałam i powróciłam do jej łask teraz, niedawno. I chcę Wam powiedzieć, że jest świetna jako odżywka bez spłukiwania!!! Już zaraz powiem jak zmodyfikowałam jej  aplikowanie.  Nigdy jakoś specjalnie nie inwestowałam w odżywki bez spłukiwania. Aby też zbytnio nie obciążały mi włosów, chociaż moje mało co jest w stanie obciążyć nakładam na włosy i trzymam przez dłuższy czas. Mimo, że jest b/s jednak spłukuje ją tylko w połowie tak by pozostała mimo wszystko na włosach. Po niej moje włosy są miękkie o pięknie pachną. Wydaje mi się, że nawet mój skręt jest lepszy po jej zastosowaniu. Mam większe kręciołki. No jet boska!!!!!!! Przede wszystkim stosowałam tą z miodem i cytryną. Powiem jeszcze raz, ma przepiękny zapach!


Skład odżywki z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych:
 Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate] 

Skład odżywki z makiem i bawełną, która jest do włosów farbowanych:
 Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Papaver Rhoeas Extract, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Glycerin, Propylene Glycol, Citric Acid, Parfum, Citronellol, Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinon.

Pamietajcie o linku z którego możecie korzystać aby sprawdzać sobie stopień nasilenia detergentu w kosmetyku.

 A tutaj znajdziemy tłumaczenie każdego składnika kosmetycznego


Tej ostatniej nie miałam jeszcze przyjemności wypróbować. Nie mam włosów farbowanych, ale sądzę, że nic nie stoi na przeszkodzie aby z niej skorzystać tym bardziej, że ma w składzie mak, który posiada właściwości nawilżające i korzystnie wpływa na połysk włosów a także bawełnę, która jest bogata w proteiny i działa na włosy kondycjonująco. Dzisiaj przed nałożeniem odżywki b/s miałam na włosach maskę Kallos z proteinami mlecznymi więc raczej po niej tej z bawełną nie będę aplikować, ponieważ też zawiera proteiny co mogłoby grozić przedawkowaniem na włosach. Po moim ostatnim lekkim przeproteinowaniu uważam teraz bardzo na proteiny a odżywka z miodem zrobiła dzisiaj cuda na lokach. Są miękkie, dociążone i świeże. Mogę powiedzieć puszyste, ale nie mylimy z puchem i siankiem na głowie. Tą z miodem kupiłam tez w małym opakowaniu, więc spokojnie możemy ją zabrać w podróż. Jest bardzo poręczna. Opakowanie każdej z nich jest bardzo przyjemne w użytkowaniu a zamykanie na tak zwany "klik".


Cena i dostępność.
Cena jest bardzo, ale to bardzo przyzwoita ponieważ obie odżywki są w granicach około 5 zł. Tą z miodem kupuję za cenę ponad 4 złotych. Jak do tej pory kupowałam w dwóch miejscach jak Auchan i osiedlowy sklepik Lewiatan.

Mówiąc w telegraficznym skrócie jest bardzo przyzwoita i działa jak dla mnie bomba!!!! Gorąco polecam dziewczęta:)

A takie cuda zdziałała na moich loczkach:)


 Pozdrawiam....miłego dnia:)


Monique

6 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam taką niebieska, aby wypróbować ją do mycia włosów odzywką. Na razie nie jest źle - skórę głowy i włosy przy skórze myję szamponem, bo bardzo mi się przetłuszczają, a na długość nakładam tą odżywkę. Jak na razie jestem bardzo zadowolona :) Włosy bardzo miękkie, ładnie pachną i skręt loków też lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz może tą z lnem i rumiankiem czy fioletową z wrzosem? jak też mam takie wrażenie, że skręt jest o wiele lepszy!!! tez tak uważam, godna polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie uzywałam, a jest znaczna różnica między tą z lnem i rumiankiem a miodem i cytryną?

      Usuń
  4. z tej serii miałam tylko niebieską i była całkiem fajna :) na wersję z cytryną się nie skuszę, w obawie przed rozjaśnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no racja, przy ciemnych włosach należy uważać, ale myślę, że nie wpłynęłaby znacznie na Twój kolor :)

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.