piątek, 7 marca 2014

Ostatnie Dni Karnawału- fryzura karnawałowa!


Witajcie kochane!




     Zbliża się ostatni dzień karnawału, zatem pomyślałam, że z tej okazji przygotuje dla was post o tematyce jeszcze szałowej! Być może wybieracie się na ostatnią imprezę karnawałową i planujecie jakąś ciekawa stylizacje?
Chciałabym zaprezentować Wam fryzurę, która idealnie będzie pasowała do szalonej  sukienki,  jak i zarówno do wieczorowej sukni. Pomyślałam, że powinna być to fryzura nieskomplikowana w uczesaniu, abyście mogły wyglądać wyjątkowo bez dodatkowego nakładu energii wkładanego w jej uczesanie. Chciałabym również aby każda z Was mogła zachować przy tym swój naturalny wygląd, niezależnie od tego czy macie włosy długie czy krótkie. Zmieniając dodatki we fryzurze możemy nadać jej ciekawy styl. W ostatnim czasie chodzą za mną motywy kwiatowe, także również w tym wypadku postanowiłam moją fryzurę przyozdobić kwiatami. Nie będą to kolory koktajlowe, ale bardziej odcienie wieczorowej zabawy!
Mój pomysł to podpięte na bok włosy, zebrane na czubku głowy w dosyć elegancki kucyk. Jak wiecie moje gęste włosy muszą być dobrze spięte aby trzymały się podczas ostatnich, wieczorowych szaleństw. Fryzura jest na tyle prosta, że uczesanie nie będzie dla was czasochłonne. Pewnie więcej czasu zajmie wam wybór dodatków:) Kiedy włosy są już podpięte wpinam czerwoną różę jako wykończenie całości i w takiej włosowej stylizacji zmykam na świetną zabawę. 




Włosy upięte na bok.






Jeżeli stawiacie na przebranie się podczas karnawału i założenie masek być może dużo lepiej i wygodniej będzie Wam zapleść włosy na przykład w warkocz. 

Karnawałowy Outfitt


Życzę zatem ostatnich dni udanych pomysłów i kreatywnych stylizacji!

Dobrej zabawy!!!!!!!!!!!
Monique






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.