wtorek, 25 marca 2014

Kurację czas zacząć!


Kurację czas zacząć!!!!! Od dziś rozpoczynam kurację na porost moich włosów. Calcium Pantothenicum Jelfa to lek zawierający pantotenian, który jest związkiem kwasu pantoteinowego (witamina B5) i wapnia. Kwas pantoteinowy, w komórkach organizmu ludzkiego, występuje głównie w koenzymie A, który jest niezbędny w wielu procesach metabolicznych, zwłaszcza w przemianie węglowodanów,  tłuszczów i białek. Kwas pantoteinowy bierze udział w procesach wzrostowych organizmu, wpływa na regenerację skóry, wzrost włosów i paznokci.

 Kuracja potrwa około miesiąc tak planuję na ten moment, zatem na pewno przedstawię Wam moje rezultaty jeżeli chodzi o porost włosów bo to głównie na tym mi zależy. Liczę na to, że przyrost będzie spektakularny abym mogła dzielić się z Wami efektami:) No może przesadziłam ze słowem spektakularny ale na pewno widoczny i dający się zauważyć gołym okiem. Być może kurację wzbogacę również piciem pokrzywy jednocześnie. Jeżeli mogę tak powiedzieć swoją wymarzoną długość już osiągnęłam, nigdy nie wspomagając się niczym dodatkowo. Jednaj jak dla mnie im dłuższe tym fajniejsze. Tak czy inaczej jakość jest zawsze na pierwszym miejscu. Trzymajcie kciuki za pożądane efekty:)

PS. Po południu post, który myślę doda Wam nowej inwencji do działania:)




Monique


4 komentarze:

  1. ciekawa jestem jakie uzyskasz rezultaty, jak kuracja podziała na Twoje włosy, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie omieszkam jej napisać, sama na to czekam!!!! mam nadzieję, że będą rezultaty:)

      Usuń
  2. Ojej :) Monia a to bez recepty można zakupić ? Jak wiesz ja również jestem na etapie ostrego zapuszczania swoich włosów i każda opcja przyspieszenia ich porostu jest przeze mnie mile widziana !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak można kupić bez recepty, ale w wybranych aptekach....zachecam do kuracji razem ze mną i podzielenia się efektami:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.