piątek, 7 marca 2014

Alicja w Fabryce Czekolady!



Witajcie w tłusty czwartek!

     Pewnie zajadacie się dzisiaj pączkami:) Ja tez od rana kilka zjadłam. W tak słodki dzień pomyślałam, że fajnym słodkim akcentem będzie post o mojej słodkiej przygodzie. Wszystkich Tych, którzy uwielbiają słodkości gorąco zachęcam do odwiedzin miejsca, o którym już za chwilę.
Podczas jednej z moich ciekawych sesji zdjęciowych wybrałam się do miejsca płynącego czekoladą!!! To prawdziwy raj na ziemi!!!! Czekolada jest tam w każdym miejscu pod każdą postacią:) Mowa tu oczywiście o Krakowskiej Manufakturze Czekolady!
Moim motywem przewodnim zdjęć była suknia ślubna z jednego z Krakowskich salonów. Przygoda była bardzo ciekawa. Otoczenie i miejsce do zdjęć było wymarzone i bajkowe!  Manufaktura Czekolady ma dwa piętra. Na dole produkcje przepysznej czekolady oraz wytworzone produkty czekoladowe a na górze mnóstwo stolików, gdzie możecie skonsumować te pyszności.  Miejsce jest idealne aby spędzić miło wolny czas!
Jest tam tak dużo czekolady, że nie wiadziałam na który kawałek się skusić:)


 Miałam również okazje wczuć się w rolę pana, który wytwarzał te pyszności:)


Oprócz sesji, która była dla mnie nie małą przygodą, spędziłam dzień fantastycznie słodko, poznając same receptury i techniki wytwarzania takiej czekolady. Dużo zabawy i dużo szczęścia! Oto kilka zdjęć z ciekawie przeżytego dnia.






 Po uroczym popołudniu wybrałam się na spacer po samym sercu Krakowa, czyli na Rynek Główny.


Podsumowując tytuł mojego wpisu, chce powiedzieć, że pobyt w fabryce czekolady kojarzył mi się z przygodą Alicji w Krainie Czarów, dlatego również postanowiłam nadać podobny tytuł mojego postu. Czułam się tak jak mała baletnica. Zachęcam wszystkich do odwiedzin tego miejsca jest naprawdę urocze.



Z pozdrowieniami dla pączkowych obżartuchów….



Monique
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.