sobota, 29 marca 2014

Weekend dla włosów!!!

 Dzisiaj bardzo radosny weekend dla włosów!!!
Piękna pogoda, ale również i dobre samopoczucie:) 
Pamiętajcie zmieniamy czas na letni!!! Śpimy krócej:(



W ten weekend zafundowałam swoim loczkom to co najbardziej kochają!!!!
Przede wszystkim nawilżenie, nawilżenie, nawilżenie!!!
 
  • Po pierwsze i najważniejsze olej arganowy nałożony na włosy na godzinę pod czepek.
  • Po godzinie zmyłam olej szamponem z Garniera morela i olejek migdałowy do włosów suchych (będzie i recenzja szamponu, ponieważ chyba znalazłam swój ulubiony).
  • Nałożyłam odżywkę z Isany (niebieską) do włosów suchych dodając do niej 2 łyżeczki miodu i kilka kropel kwasu hialuronowego. Odżywkę z dodatkami trzymałam na włosach  około 20- 30 minut.
  • Po zmyciu nałożyłam maskę Kallos  Keratin na około 15 minut, również z kilkoma kroplami kwasu hialuronowego, w zupełności tyle mi wystarczy
  • Na samo zakończenie już teraz moją ulubioną odżywka b/s Joanna Naturia z miodem i cytryną i tak jak opisałam Wam TUTAJ,  nałożyłam ją na około 5 minut spłukując mimo, iż nie jest do spłukiwania, tyle, że nie spłukuje jej nigdy całkowicie. Polewam wodą przez chwilę tak by została na włosach.
  • Oczywiście włosy schną samodzielnie:)
Efekt jest jak zawsze zadowalający, czyli dużo lepszy skręt po odżywce b/s. Włosy przede wszystkim otrzymały emolienty,  proteiny i nawilżenie, którego ciągle im brakuje. A jak Wasz weekend (niedziela) dla włosów? Coś fajnego testujecie może? Dajcie znać jak przebiegł Wasz weekend dla włosów, jestem bardzo ciekawa:)


Włosy prezentują się tak


 Pozdrawiam


Monique

14 komentarzy:

  1. Użyłam dzisiaj kilka kropel kwasu hialuronowego do balsamu. Hm, na razie trudno powiedzieć o tym jak zadziałał, balsam miałam na włosach tylko kilka minut. Następnym razem dodam do maski, którą będe trzymała dłużej na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej kwas hialuronowy dodaję do odżywki o bardzo prostym składzie i trzymam na włosach około 20 minut...mam nadzieję, że spróbujesz potrzymać dłużej, możesz dodawać sobie też do szamponu jak myjesz włosy...powiem Ci , że do maski też dodaję, ale efekty przy masce nie sa tak spektakularne, ponieważ maska ma już bogatszy skład. Natomiast jeżeli masz w składzie w masce proteiny to zalecam dodanie hialuronu dla równowagi:)

      Usuń
  2. "Twoje wlosy w obiektywie" sa przepieeekne!!! wogole jestes przepiekna!!! niestety nie moge Cie dodac do obserwowanych bo blogspot cos nawala :/ Ale mam Cie w linkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie jest to samo z dodawaniem do obserwowanych, wejdz do siebie na bloga w projekt, moje blogi i tam dodaj sobie linka ja tak robię, ponieważ są duże problemy:)

      Usuń
    2. bardzo dziękuję za komplementy:)

      Usuń
  3. Zmień kolor tych różowych liter czytając twojego bloga na telefonie mało nie oślepłam a treść jest naprawdę ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasny kolor na ciemnym tle jest najlepiej widoczny, ale chetnie to zrobie jeżeli ma to ułatwić czytanie, tylko na jaki? dobrze by było gdyby jednak sie nie zlewał?

      Usuń
  4. Piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje loczki są przecudowne! :) Aż mi dech zaparło jak je zobaczyłam! :) I jakie długie! :) Moje kręcone włosy (przy Twoich to chyba prędzej falowane :P) też bardzo lubią nawilżanie. Dużo ładniej się wtedy skręcają i układają. Olejek arganowy będę używała podczas kwietniowej pielęgnacji. Ciekawe, czy moje włosy też go polubią. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej arganowy wydaje się byc dla mnie lekiem na całe zło, gorąco go polecam:) moje loki tez uwielbiają nawilżenie, ciągle tylko piją i piją:) dziekuję za miłe słowa, zapraszam częściej:) tez gorąco pozdrawiam...

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.