piątek, 28 marca 2014

Żele pod prysznic- arganowa rozkosz!

Argan uwielbiam używać w każdej postaci czy to na włosy, czy na skórę. Dzisiaj krótka recenzja żeli pod prysznic z arganowym akcentem. Jeden z nich kiedyś podarowała mi przyjaciółka i tak zaczęła się moja przygoda z arganową kąpielą.  Na początek powiem coś co może okazać się lekkim wstrząsem! Argan de Marocco oraz żel On Line Harmony NIESTETY zawieraja w swoim składzie  SLS!!! Zarówno Sosium Laureth Sulfate jak i Sodium Lauryl Sulfate. Hm........jak dla mnie nie do końca przekreśla to stosowanie i kąpanie się w tych żelach, ale dobrze mieć świadomość co w trawie piszczy. Być może większość z Was powie, że nie skorzystałaby z takich kosmetyków. Warto przyjrzeć się tym, które macie w swojej łazience. Wolałam już na początku powiedzieć Wam z czym to się je.....

Skład żelu Argan de Marocco


Przejdę teraz do nieco milszej części recenzji.

Zdecydowanie to mój faworyt!!! Największym plusem jest zapach!!!!!! Jest po prostu nieziemski:) pachnie ciepłym, podgrzanym olejkiem wymieszanym z arganem....to moje pierwsze skojarzenia, które przychodzą mi na myśl. Szkoda, że nie mamy opcji przy pisaniu postów aby dać Wam trochę zapachu kosmetyku:) hahaha... Sama buteleczka też wygląda bardzo estetycznie i korzysta się z niej poręcznie. Zamykana jest na " klik". Od samego patrzenia chce się używać. Aby nie było tak strasznie dodam, że w składzie oprócz SLS są również ekstrakty z jaśminu, który wzmaga ten piękny zapach. 

Cena i dostępność
Ponieważ żel dostałam w prezencie, odnalazłam dla Was aktualną cenę przy zakupie i link gdzie możecie go zamówić TUTAJ.
Na polski złoty kosztuje gdzieś około 17 zł, licząc, że w tym momencie euro jest na poziomie 4,20 w zaokrągleniu.

Mogę powiedzieć, że spokojnie skusze się kolejny raz na zakup tego kosmetyku, ponieważ jest rewelacyjny. Po kąpieli ciało jest ładnie nawilżone i cudnie pachnie. Zapach utrzymuje się dosyć długo a nie chwilowo. Producent zaznacza również, iż produkt jest przeznaczony do mycia nie tylko skóry ale również włosów.

W ostatnim czasie kupiłam również drugi arganowy specyfik do kąpieli, tym razem już osobiście w drogerii i aptece Mediq.


Ogarnięta manią arganu pomyślałam, że być może będzie również strzałem w 10! 
Co do zapachu nie pomyliłam się. Nie jest oczywiście lepszy, nawet nie jest na równi tak dobry jak Argan de Marocco, ale nie zawiódł mnie. Nie jest jakoś szczególnie mdły i bardzo ale to bardzo dobrze się pieni. Po kąpieli w nim na ciele utrzymuje się długo zapach. Opakowanie jest półtransparentne. Zamyka się i otwiera na tak zwany PRESS.


Pełni też funkcję nie tylko żelu, ale również płynu do kąpieli. Nie wysusza skóry, nie uczula ani też nie podrażnia. Kupiłam go za cenę około 8 zł/ 500 ml i myślę, że cena jest bardzo uczciwa!!! Jak za taką pojemność i działanie. Bardzo przyjemny produkt:) Nie zawiera parabenów i jest oczywiście z dodatkiem Marokańskiego oleju arganowego:)


Myślę, że warto mieć je w swojej łazience, ponieważ kąpiel jest bardzo przyjemna. Macie jakieś swoje ulubione kosmetyki do kąpieli? Bardzo chętnie dowiem się jakie cuda można jeszcze odkryć!
   
Pozdrawiam....




Monique

6 komentarzy:

  1. Ach, argan opanował już całkowicie kosmetyczny rynek !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Argan działa bardzo kojąco i kondycjonująco w pielegnacji, myślę, że to dobrze! Co sądzisz?

      Usuń
  2. Ja ciągle testuję coś nowego. Bardzo rzadko sięgam dwa razy po ten sam żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły ja też, natomiast Argan de Marocco, na prawde jest wyjątkowy:)

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym żelem Argan de Marocco,mojej skórze nie straszny SLS ,ale cena trochę wysoka a ja żele zużywam w błyskawicznym tempie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie cena też nieco wysoka jak na takie codzienne stosowanie,ale zawsze można go mieć w łazience i podczas dłuższej kapieli zastosować jako płyn do kąpania!!!! na prawdę warto!!! pachnie bosko:)

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.