wtorek, 25 marca 2014

Koczek na wiosenne wyjścia.


     Pomyślałam, że będzie dla Was przydatny wpis co prawda z serii kolejny koczek ale banalny w wykonaniu i  moim zdaniem bardzo efektowny.

Dla mnie w wielu sytuacjach okazał się zbawienny i uratował wiele wyjść! Fryzura sama w sobie nie jest pracochłonna i nie wymaga od Was dużego nakładu w jej uczesanie. Kolejny raz wspominam o czasie przygotowania i prostocie w wykonaniu, ponieważ wiem jak wiele z nas często chciałoby wyglądać doskonale bez poświęcania zbyt wiele czasu. Tym bardziej, że czasem na prawdę nie mamy go zbyt dużo. Gdybym mogła określić to w minutach napiszę około 10 minut i wszystko gotowe. Jeżeli już macie doświadczenie w czesaniu ciekawych fryzur to będzie to dla Was proste w wykonaniu. A jeżeli nie bawicie się włosami to chwila wprawy i będzie to dla Was bardzo proste:)

Zacznę może od pokazania Wam jak spinam włosy w pierwszym etapie. A właściwie jak podpinam. 
Zbieram włosy po obu stronach twarzy i podpinam w kucyk na czubku głowy. Do podpięcia używam wsuwek by dobrze się trzymały. Jakaś mała gumeczka również może posłużyć zamiast spinek jeżeli Wasze włosy są śliskie i bardziej lubią się z gumkami:)



 Kiedy podepnę sobie wysoki kucyk, wszystkie włosy od dołu zawijam ręką ku górze. Dobrze zebrane włosy upinam wsuwkami. Dzięki zawinięciu włosy znajdują się w turbaniku i nie wypadają.


 W coraz cieplejsze a nawet za niedługo letnie wieczory i dni nie będzie Wam gorąco. Możecie szaleć bez końca. Jak widać na zdjęciu mam również dopiętego kwiatka. Dziewczęta ozdoby wedle uznania!!! Jak można zauważyć kocham kwiaty. 

Fryzura gotowa, wystarczy zrobić jakiś fajny wieczorowy bądź dzienny makijaż i wyglądacie oszałamiająco. Na pewno uczesanie nie będzie wyglądało na proste, wręcz przeciwnie bardzo gustownie i szykownie. Jestem bardzo ciekawa czy spodobał Wam się mój pomysł na kolejne wyjścia. Dajcie znać w komentarzach:)

Pozdrawiam...




Monique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.