piątek, 13 czerwca 2014

Olejowanie włosów- oliwa z oliwek!!!

Witajcie!!!



Jak zapowiadałam tak zrobiłam!!!! Mówiąc krótko i na temat naolejowałam swoje włosy oliwą z oliwek!!!!.

Wiem, wiem taka stara stażem włosomaniaczka, a jeszcze nigdy nie olejowała swoich włosów oliwą z oliwek.  Zawsze najbliższy dla mnie podczas olejowania był olej arganowy, o którym wiele razy przeczytacie na moim blogu oraz olej lniany.

Postanowiłam sprawdzić jak zareagują moje włosy na olejowanie oliwą z oliwek marki Basso.  Wybrałam tą oliwę, ponieważ na półce sklepowej wydawała mi się najrozsądniejsza.

Oczywiście cały proces odbywał się tak samo jak zwykle, podczas olejowania. Jeżeli, któraś z czytelniczek nie wie do końca jak nakładać olej odsyłam tutaj KLIK!!!!!!

Standardowy czas trzymania to około godzina spędzona z kompresem, w który są zawinięte włosy, a dokładnie foliowy czepek oraz podgrzany ręcznik, który sprawia, że olej działa intensywniej, wydzielając składniki odżywcze. Wnika przez to łatwiej we włosa.

Moje wrażenia są bardzo pozytywne po zmyciu oleju. Ładnie się domył i zmiękczył włosy.....czuć, że są "nawilżone". Słowo to wzięłam w cudzysłowie, ponieważ olej nie nawilża włosów, sprawia raczej, że są bardziej mięsiste i odżywione. Jeżeli po olejowaniu nawilżymy je dobrze to nie będą przesuszone i sztywne. Pamiętajmy aby zawsze po naolejowaniu włosów i zmyciu oleju dobrze je nawilżyć nakładając maski i odżywki. Jestem zachwycona jej działaniem!!!!
 Dodatkowo taka ilość oliwy i cena około 15 zł. pozwalają na długie korzystanie z niej nie narażając się na koszty. Gorąco polecam ten produkt do olejowania włosów.

Warto było już wcześniej wypróbować ten produkt, który znajduję się w kuchni. Oczywiście ani myślę rezygnować z oleju arganowego:))))
 Jakie są Wasze doświadczenia z oliwą z oliwek?

Pozdrawiam

Monique

28 komentarzy:

  1. Też nigdy nie olejowalam oliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włoski lubią oliwę :) z resztą one wszystko lubią:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o oleje to moje bardzo podobnie:)

      Usuń
  3. To Cię zaskoczę - jeszcze nie próbowałam oliwy ;-) mam wrażenie, że się nie sprawdzi więc nie próbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekonałam sie, że jest na prawde rewelacyjna! włosy sa sprężyste!

      Usuń
  4. Mi oliwa nie chciała sie zmyć , chyba dopiero po dwóch tygodniach ją domyłam :( to było 2 lata temu i więcej nie zamierzam tego powtarzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.....co Ty mówisz? umyłam włosy na wszelki wypadek dwa razy i zmyła sie idealnie!

      Usuń
  5. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)+ kupiłam sobie te oliwę z oliwek ♥

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie :) Oliwy na włosy jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, moze sie u Ciebie sprawdzic. Jest do wlosow, ktore chca sporo pic. Tak jak moje suchoty!

      Usuń
  7. Mam i spróbowałam, ale zapach jest jak dla mnie zabójczy - nie potrafię wytrzymać. Mimo to daje fajny efekt i dość łatwo mi się go zmywa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam opinie efekt jest super, zapach mi nie przeszkadza. Olej lniany bardziej mnie drazni.

      Usuń
  8. Bardzo dobra rada! ;)
    Nigdy nie próbowałam, ale teraz mnie przekonałaś! :)

    http://mojewlasneopowoadaniasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że również nigdy nie próbowałam oliwy na włosy :) Trzeba będzie zajrzeć do kuchni!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja troche za późno sie obudziłam.....ale lepiej późno niż wcale:)

      Usuń
  10. Pamiętam, że moje włosy się z nią polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nigdy nie olejowałam włosów oliwą z oliwek. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze zaczac uzywac oliwy. Zawsze mam w kuchni extra virgin olive oil tymczasem do wlosow kupuje argan, jojoba I inne drozyzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robie dokladnie tak samo, zawsze zaopatruje sie w argan. Wyprobowalam oliwe z oliwek i wlosy bardzo dobrze odzywione, miesiste.

      Usuń
  13. używałam,ale jakoś mi nie podpasowała pod względem tłustości jeśli tak można to nazwać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wazne jest właśnie to czy nasze włosy sa suche i na ile potrzebują tej właśnie tłustości. ja mam tak, że pochłoną każdą dawkę i akurat oliwa z oliwek spełnia swoje zadanie wysmienicie. jeżeli włosy sa mniej przesuszone i nie potrzebują takiego zastrzyku "tłustości" jak to ładnie ujęła Kręconowłosa to może być dla nich za ciężko.

      Usuń
  14. ja od dawna używam oliwy zamiast jedwabiu na końce:) jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.