piątek, 7 marca 2014

Po raz piewrszy na blogu...sztuka a więc muzyka i teatr.


Witajcie! Jak minął wam dzień?

     Od dnia dzisiejszego chciałabym wprowadzić na mojego bloga wątek artystyczny…..
Jak wspomniałam w pierwszym moim wpisie chciałabym  dzielić się  z wami również tym co jest mi bliskie, czyli sztuką, którą kocham od dzieciństwa. Będę starała się aby w postach świat muzyki przeplatał się ze światem teatru.
Oczywiście beż obaw! Wątek włosowy będzie moją myślą przewodnią, którą tylko urozmaicę. Oprócz tego, że jestem osobiście związana z muzyką i śpiewam, organizuję również raz w miesiącu razem z innym członkami miłośników opery spotkania naszego stowarzyszenia, które bardzo prężnie działa. Przybliżę zatem pokrótce zakres działań operowych.
„Stowarzyszenie Aria” raz w miesiącu organizuje spotkania, na które zaprasza artystów z całego świata. Na takim spotkaniu odbywają się mini koncerty i programy poświęcone danym artystom przybliżające ich twórczość, karierę artystyczną i życie prywatne. Do tej pory odbyły się w znacznej ilości i ze świetnym rezultatem, ponieważ udaje się zapraszać coraz więcej szanowanych postaci ze świata muzyki.


A oto kilka zdjęć z naszych wspaniałych niedzieli:)


                                          





 Był to koncert z cyklu „Spotkanie z Meksykiem”.


Chciałabym również przynajmniej raz  w miesiącu zapoznawać Was coraz bardziej z naszym stowarzyszeniem i artystą, który był gościem programu. Mam również nadzieję, że będzie to dla Was także ciekawy wątek:) Zapewne w nadchodzącym miesiącu pojawi się kolejna recenzja. Przepraszam, że przez ostatnie dwa dni posty pojawiają się dosyć późno, ale w ostatnim czasie tylko wieczorem mam chwilę czasu.


Pozdrawiam z domowego zacisza….



 Monique


Zobacz też...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.