środa, 23 kwietnia 2014

Tym razem sztuka zwrócona ku mnie:)


Witajcie!

Dzisiaj bardzo ciepły dzień nam prawie minął, a na pewno ładne popołudnie się kończy. Na ten już coraz bardziej wiosenny wieczór przychodzę do Was z moją osobistą sztuką:)
Powtórzę, sztuka, sztuka, sztuka, która towarzyszy mi od zawsze.
Zapraszam Was bardzo serdecznie na moje muzyczne wykonania. 
Mam nadzieje, że będzie Wam się miło słuchało. Serdecznie zapraszam.
Polecam obejrzeć na dużym ekranie:)))


 "Attesa"




"Nella Fantasia"

 

Jako dodatkowy bonusik kliknijcie 


Bardzo gorąco dziękuję za wysłuchanie. 
Mam nadzieję, że Wam się podobało:)))

Pozdrawiam
Monique


13 komentarzy:

  1. Jestem pod dużym wrażeniem, fantastyczne wykonanie i głos, przede wszystkim głos!! Tak naprawdę znałam tylko Nella Fantasia i miło było znów usłyszeć ten utwór :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze!!!! Na prawde :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prześliczny głos! Zasłuchałam się i zapatrzyłam w Twoje zdjęcia. Jesteś bardzo elegancką kobietką :) Masz świetną figurę. W tej srebrnej sukni wyglądasz nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to Ty spiewasz???? naprawde????? Bosssssko!!! a te fotki jakie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Moniko :) Zapowiadałam się z częstszymi odwiedzinami właśnie tego działu :) Pięknie śpiewasz, cudnie się Ciebie sucha :) Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszeć! zapraszam jak najczęściej:)

      Usuń
  6. Niesamowite! To jest po prostu miód na moje uszy. Zazdroszczę głosu i gratuluję - pewnie musiałaś dużo ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczyć by opanować dobrze technikę, a głos juz taki od urodzenia:)

      Usuń
  7. No chyba kurczę żartujesz! Taki głos! I tak cicho siedzisz, tylko skromna zakładeczka na górze bloga! Ja chcę na Twój koncert! Matko jedyna, oszalałam. Teraz będę cały wieczór przeżywać.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.