poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Włosy w obiektywie!!! Moja fotorelacja z cudownie ciepłego, długiego weekendu na wsi!!!!

Witajcie!!!!!!!

Jak spędzacie dzisiaj ostatni dzień świąt? U mnie pogoda rewelacyjna a sam wyjazd na wieś obłędny.
Relaks pierwsza klasa!!!!
Dzisiaj będzie nie edukacyjny post włosowy, ale przyjemna fotorelacja. Udało mi się uchwycić bardzo fajne uroki wiosny na wsi:)
 Zapraszam!!!!




 Odbicie drzewa w kałuży!!!!!!



Pochodzę z pięknej okolicy rekreacyjnej.....możemy się pluskać nad Jeziorem Chańcza!!!
























         I tutaj mała dygresja!!! Dziewczyny jeżeli chcecie zrobić sobie miód z mniszka to jest to najwyższa pora na zbieranie kwiatów!!!!! Ja zabieram się do roboty:)


Spotkałam pięknego owada!!!! Ćma!!!! Łaaaaaa......




Nie ma to jak życzyć Wam teraz udanego tygodnia i udanej pielęgnacji włosów na najbliższy tydzień!!!

Pozdrawiam....do usłyszenia!!!


Monique

16 komentarzy:

  1. Wiosna w pełni i nareszcie :) Pięknie wyglądasz, Moniko, a włoski cudowne(choć wczoraj udało mi się choć trochę odtworzyć bujne loki:)) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W poprzednim roku robiłam miód z mniszka ;)
    Ślicznie wyglądają Twoje włoski w tym słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie hmmmm , najbardziej podoba się mi drugie zdjęcie , włosy , okulary ,ubiór , sylwetka , super wyglądasz całościowo , do kręconych włosów jakoś mi się zawsze podobały duże okulary :D , niestety moje się rozleciały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do okularów to tych, w ktorych chodze aktualnie nie zabrałam do rodziców wiec musiałam ratować sie jakimuś starociami w domu. Tez lubie duze okulary!

      Usuń
  4. Uwielbiam polska wies, a o tej porze roku to juz wogole bajka!!! co zreszta widac na Twoich bajecznych fotkach :) No i sama wygladasz rownie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje bardzo!!!! Tak, ta pora roku ma swoje uroki!

      Usuń
  5. piękne widoki :) zazdroszczę włosków :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. :D

    zapraszam do siebie: www.raspberryandhair.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki. Ech te Twoje włosy, nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne widoczki :) Zazdroszczę Ci pogody, bo u mnie dziś była średnia :/ Twoje włosy jak zawsze ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam widoki sa zawsze sa sentymentalne! Pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia. Uwielbiam wiosnę i fotki w tak pięknej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely pics))
    Such a beautiful outfut!
    I`ll be happy if we follow to each other!Just let me know in my blog)
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.