czwartek, 24 kwietnia 2014

Błysk paznokci!!! Dla oczu blask!!!

Witajcie!!!!

Dziś post z cyklu "dodatki Monique". 
Przychodzę dzisiaj z prawdziwym cudem nad cudami dla paznokci. W roli głównej lakier Essence, nail art!!!! To jest to! Jeżeli szukacie na prawdę wystrzałowego lakieru to ten jest na pewno strzałem w 10!!!!!!!




Lakier jest idealny do zdobień. W słoiczku, lakier jest koloru bezbarwnego ze złotymi, fioletowymi i różowymi elementami. Uwielbiam takie lakiery. Pomalowane paznokcie od razu robią się ciekawe.








 A Wy lubicie takie kolorowe paznokcie? Bo ja bardzo.

Dzisiaj pospacerowałam też trochę, był cudowny, ciepły letni dzień!!!!! Zatem pozdrawiam, co prawda już wieczorową porą, ale nadal z ciepłego Krakowa!!!!






Spokojnego wieczoru kochani!!!!
Ps. Cały czas trwa rozdanie. Można  się cały czas zgłaszać. Gorąco namawiam! KLIK

Monique


11 komentarzy:

  1. Włosy<3, piękne, naturalne paznokcie, a lakier faktycznie jest ciekawy, a jak wygląda! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy. :) lakier wydaje się bardzo fajny, jak zobaczę go u siebie w drogerii to kupię go na 100%. :)
    zapraszam: www.raspberryandhair.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier , ja nałożyłabym pod niego jeszcze błękity kryjący kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tutaj pomalowalam jedna warstwe cielistym, ale jasne, ze tak, spokojnie mizna zrobic podklad jakims kolorem:)

      Usuń
  4. Urocza dziewczyno! :)
    Lakier świetny. Jestem sroką i lubię takie błyskotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt daje ten lakier :) Paznokcie ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki ale błękitny. Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.