niedziela, 20 kwietnia 2014

Podcięcie włosów!!! Nożyczki w ruch!!!- Niedziela dla włosów.

Witajcie dziewczynki!!!

Jak mijają Wam święta? Pogoda już trochę ładniejsza i jest dużo cieplej:)
We wczorajszym poście opisałam Wam jak skutecznie przyśpieszyłam porost. Uzyskałam wspaniałe efekty z czego jestem niezmiernie zadowolona!!!! Niezawodne CP. Wooooooowwww!!!!!

Niemniej jednak mój weekend dla włosów skończył się podcięciem lekko końcówek, aby układały się lepiej i były zdrowiutkie. Mój niezawodny fryzjer robi to doskonale. W zasadzie nie muszę instruować co i jak.
Weekend dla włosów jest nieco inny niż zwykle. Lubię moje loki po podcięciu, ponieważ są lekkie i ładnie skręcone.




Oczywiście po podcięciu umyłam je odżywką, skalp szamponem Garnier- brzoskwinia i olejek migdałowy. Nałożyłam na 15 min. niebieską Isanę z dwiema łyżeczkami miodu oraz sześcioma kroplami kwasu hialuronowego. Po myciu kochana maska Kallos Late również z hialuronem na 10 minut. Na zakończenie pielęgnacji odżywka b/s Joanna miód i cytryna. Po naturalnym wyschnięciu loczki prezentują się jak powyżej.

Uważajcie na kubły wody w Śmingusa Dyngusa aby nie zmoczyły się Wasze czuprynki:)))))

Buziaczki
Pozdrawiam

Monique

11 komentarzy:

  1. Masz tak długie włosy, że wgl nie widać, że były podcinane :) Ile mama ci ich ciachnęła? - 1 cm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie Kasiu gdzi 1cm.

      Usuń
    2. No dokładnie! Burza loków nie daje po sobie poznać, że została skrócona :)

      Usuń
    3. to miło mi to słyszec pocieszyłyście mnie, poniewaz nie lubie obcinać włosów....chiałabym aby rosły, rosły i rosły!!!!!! zdrowe oczywiscie bez podcinania:)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tych loczków <3

    OdpowiedzUsuń
  3. burza loków :)) u mnie się nic nie leją dzisiaj wodą, tradycja zanika !!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się nadziwić jak piekne są Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włoski masz! Nie widać podcięcia :) Ja w maju też muszę iść do fryzjera na podcięcie końcówek. Nie lubię tego i bardzo się boję tej wizyty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczescie fryzjera jestem pewna, a włosy niestety trzeba odswiezac:) bedzie dobrze

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.