poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wellnes&Beauty, olejek do kąpieli sezamowy- mój sposób na nawilżoną skórę.

Witajcie kochane!

Dzisiaj chciałbym nakreślić Wam kilka słów na temat mojego nawilżacza, ale w tym wypadku nie włosowego, a dokładnie dla skóry i mojego ciała!

Jestem raczej osobą, która lubi różne kąpielowe dodatki, a w tym wypadku produkt, który stosuję, sprawdza się dla mnie w 100%!!!!


Jak w tytule, olejek do kąpieli sezamowy!!!! To "balsam" dla mojego ciała!

Po pierwsze i najważniejsze olejek dodaje do mojej prawie każdej kąpieli. To już moja, któraś z kolei buteleczka! Na prawdę bardzo się polubiliśmy!
Zapach jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych, ponieważ pachnie bardzo słodko. Tak jak pachnie słodko sezam! Można doszukać się nutki wanilii, ponieważ w olejku mamy zawarty ekstrat. Konsystencja olejku nie jest bardzo gęsta. Jak na olejek dosyć płynna. Za to robi niezłe psikusy w wannie, ponieważ kiedy wlejemy go do wody momentalnie pojawia się wszędzie i tłuści całą kąpiel. I to najbardziej mi się podoba! Kąpiąc się i zanurzając w wodzie jest na każdym centymetrze naszego ciała i osiada wszędzie. Nasze ciało jest odpowiednio natłuszczone, dlatego też musimy pamiętać aby ostrożnie wychodzić z wanny i poruszać się w niej, ponieważ upadek murowany. Należy po kąpieli dobrze umyć wannę.



Zazwyczaj staram się nie przekraczać czasu kąpieli do 20 minut, tak jak mamy wskazane w zaleceniach na opakowaniu.
Olejek jest w bardzo poręcznej buteleczce ze szczelnym kapselkiem.


Zakrętka mimo iż wygląda na metalową jest raczej plastikowa. Niemniej jednak szczelnie zakręca olejek.
Chciałabym również abyście zerknęły sobie na skład, który moim zdaniem jest bardzo kuszący!



Olejek zawiera witaminę E, dzięki czemu skóra jest bardzo miękka i gładka. Wracając jeszcze do kwestii zakrętki, jest idealnie przygotowana do tego aby odmierzać olejek na zakrętce. Zalecenia jeżeli chodzi o dodawanie olejku do kąpieli, to gdzieś około 2 nakrętki. Nie potrzeba więcej ponieważ jak już pisałam olejek idealnie rozprowadza się w wodzie i działa na nasze ciało.

Olejek zakupiłam w Rossmanie za cenę około 7 zł. Jest stosunkowo tani i bardzo porządny w działaniu jak dla mnie. Oceniam go na 6+!!!!! Moje ciało po kąpieli jest bardzo, ale to bardzo nawilżone i natłuszczone.
Bardzo gorąco namawiam Was do jego zakupu!!! To po prostu raj na ziemi, jeżeli chcecie zafundować sobie miłą, relaksacyjna kąpiel.

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii i tego czy może miałyście już kiedyś ten olejek?
Polećcie jakieś kąpielowe dodatki jeżeli takowych używacie.

Przypominam o ostatnich dniach rozdania. Zgłaszamy się jeszcze zgłaszamy dziewczyny!!! KLIK

Gorąco pozdrawiam

Monique
 




12 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kosmetyku. Ale wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 zł nie pieniądze, więc na pewno go wypróbuję :) Uwielbiam zapach sezamu :D

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki :) Trzeba będzie kiedyś i ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pozytywna recenzja na jego temat :)
    Oj chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład aż zachęca do wypróbowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego olejku, ale kusi mnie by wypróbować parę kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak do tej pory każdy kosmetyk, który miałam z tej firmy był dla mnie niezawodny!

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.