czwartek, 10 kwietnia 2014

Lakier do paznokci fiołkowyróż, Golden Rose.

Witam wszystkie Panie!!!!!!!

Jak minął Wam dzisiejszy dzień, ponieważ jak dla mnie bardzo pracowicie. Pogoda zrobiła się nie za ciekawa, ale mam nadzieje, że szybko minie. Na te chłodniejsze dni chciałabym zaproponować Wam wynaleziony przez mnie kolor lakieru do paznokci w drogerii Golden Rose. Bardzo często zaopatruję się tam w lakiery do paznokci, ponieważ mają różne kolory, które są również trwałe jak za ceny, które oferują.

Dzisiaj przychodzę do Was z niespotykanym kolorem jakim jest fiołkowyróż!!!!!! Nie wiem czy kiedykolwiek miałyście podobny odcień, ale na paznokciach robi wrażenie. Kolor bardzo rzuca się w oczy i wywołuje jak się okazało wśród moich najbliższych znajomych niemałe zainteresowanie.


Po pierwsze i najważniejsze, aparat nieco przekłamał kolor i odrobinę zabrał ze zdjęcia kolor fioletowy. Niemniej jednak możecie go nabyć w drogerii, jego oznaczenie to nr 38.  


Tu na zdjęciach wygląda jak odcień niebieskiego, mam nadzieję, że zauważyłyście odcień fioletu:) Starałam się zrobić zdjęcie jak najbardziej oddające jego odcień:)








Na ostatnim zdjęciu wyszedł lekko bardziej intensywny odcień w stronę niebieskiego:) No cóż musicie mi uwierzyć na słowo, że jest fiołkowy:)

A jakie wy lubicie kolory?
Macie już lakiery z tej firmy? Co o nich myślicie?

Pozdrawiam ciepło

Monique

17 komentarzy:

  1. Prześliczny i bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy lakieru tej firmy. Ten odcień na ostatnim zdjęciu bardzo mi się podoba, chociaż wiem, że nie jest prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha....dziękuję bardzo, czasami nieudolność zdjęcia wychodzi na plus:)

      Usuń
  3. Fajny kolorek chyba się skuszę ale ma pytanie co do zdjęć czy mi uważasz że proste zwykłe zdjęcia byłyby lepsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że przypadł Ci do gustu, a co masz na myśli obramowanie zdjęć, czy może coś innego? Czy przeszkadza to bardzo w odbiorze zdjęcia?

      Usuń
  4. Świetny kolor..! :) będzie świetnie wyglądał na stopach w lato..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny kolorek :) Ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach. Ja takich zdecydowanych kolorów używam głównie latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a...dziekuję:) ja raczej stosuję naprzemiennie kolory, czasem bardziej stonowane, czasem jakieś szalone:)

      Usuń
  6. podobno lakiery tej marki mają najprzyzwoitszy skład a do tego są tanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo....co do składu to nie byłam świadoma!!!

      Usuń
  7. Ja niestety leczę pazurki po tipsach ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, po tipsach to chyba dużo regeneracji przed nimi....nigdy nie miałam, ale wiem, że spora reanimacja przed nimi.

      Usuń
  8. Ja miałam taki chabrowy kolorek z tej serii ale niestety okazał się bublem,trzymał się niecaly dzień :( Ale ten odcień bardzo mi się podoab a :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo...to cos nowego dla mnie, że z tej serii nie trzymał sie długo? u mnie jakos dobrze sie trzyma:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.