sobota, 19 kwietnia 2014

Włosowe efekty po kuracji CP!!!! Jesteście ciekawe? Zapraszam!!!!!

Witajcie moje kochane w ten świąteczny czas!!!!!

Dokładnie dwudziestego piątego marca dodałam post w którym rozpoczynałam kuracje CP czyli Calcium Pantothenicum  klik.
W tym czasie który upłynął już od tego momentu udało mi się zużyć w kuracji 2 opakowania.
W dniu dzisiejszym chcę podsumować Wam moją akcje i podzielić się z wami również efektami jakie osiągnęłam jeśli chodzi o długość moich włosów.
Jeżeli chodzi o ilość tabletek, jakie każdego dnia zażywałam to zdecydowałam, że każdego dnia będę brała od czterech do maksymalnie sześciu tabletek dziennie, a właściwie w ciągu doby. Też tak się stało. Bardzo skrupulatnie zażywałam je każdego dnia.
Powiem szczerze, że na samym początku już byłam trochę zniechęcona, ponieważ wiadomo, że nie osiągamy efektów od razu. Z czasem jednak widziałam postępy i efekt co bardzo mnie cieszyło!!!! Być może was zaskoczę ale efekty jakie osiągnęła przeszły moje najśmielsze oczekiwania. 
A dlaczego? 
Ponieważ długość moich włosów jest powalająca po kuracji CP. Już mówię wam dokładnie. Przed moją kuracją moje włosy na długości wynosiły 58 cm, a po wynoszą 63 Co sądzicie? Niezła zmiana prawda?

Jeżeli chodzi o strukturę moich włosów to calcium  pantothenicum nie uczynił cudów, ale wydaje mi się, że stały się bardziej delikatne i gładsze "moje wysokoporowatki". Struktura i jakość włosów lekko poprawiła się. Natomiast, jeżeli chodzi o długość to efekty są zadowalające. Objętościowo nie było żadnych zmian. Zresztą i tak pewnie nie wiele bym zauważyła, gdyż mam ich sporo na głowie.

A oto kilka moich zdjęć gdzie możecie zobaczyć porównanie sprzed kuracji no i oczywiście po. Moje kochane dajcie znać co sądzicie. Podzielcie się ze mną również waszymi efektami jeżeli oczywiście robiłyście kurację CP.

 


Zaznaczyłam linie na czerwono w miejscach gdzie włosy są najkrótsze i najdłuższe. Można zobaczyć różnicę!!!
Jestem bardzo zadowolona.
Wcześniej najkrótsza warstwa była zrównana z linia ramion i wynosiła 43 cm, teraz wynosi 46 cm!!!!
 Mimo wszystko za kilka dni planuję podcięcie włosów, oczywiście dla lepszej kondycji. Po krótkiej przerwie od kuracji rozpocznę ją ponownie.

W niedługim czasie pojawi się również relacja od mojego ukochanego fryzjera czyli "moja mama" i kilka zdjęć podcięcia. 
Pozdrawiam was bardzo serdecznie, życzę jeszcze raz spokojnych świąt oraz mokrego dyngusa.

Pozdrawiam

Monique
 



17 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale dla mnie to bujda na resorach. Włosy rosną ok 1-2 cm miesięcznie. Nie jest możliwe, żeby po jakichś tabletkach w ciągu NIEcałego miesiąca urosły 3-5 cm!
    Może i stymuluje wzrost, hamuje wypadanie itede, ale na pewno nie zwiększa porostu tak radykalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie!!!! 1-2 cm to rosna bez wspomagaczy!!!! ZASTOSOWAŁAM KURACJĘ!!!! kuracja niesie za zobą ponadprzeciętne efekty jak mozna się domyslić. Jestem z nich mega zadowolona. Polecam Ci wypróbowanie. Nie w każdym przypadku mamy takie same rezultaty....no niestety:) Mnie ta przyjemnośc spotkałą, że osiagnełam zaskakujace dla samej siebie rezultaty. Chętnie to powtórzę:)

      Usuń
  2. Mi tez kuracja CP dała dość spory przyrost ale wtedy nie mierzyłam , brałam przez pierwszy miesiąc 6 tabl na dobę , w drugim miesiącu 4 tabl a w trzecim już tylko po 2 tabl , teraz biorę Ha-pantoten przez 3 miesiące , ale kiedyś do CP jeszcze będę chciała wrócić , może uda się jeszcze w tym roku , bo jest to sprawdzone ale mam jeszcze kilka innych suplementów do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie brałam jeszcze Ha- pantoten. działa tylko na włosy?

      Usuń
    2. Ja brałam kiedys Ha-pantoten to włosy urosły mi 4 cm w ciagu miesiąca , działa też na skórę i paznokcie :)

      Usuń
  3. Super! Zazdroszczę Ci mega, mi włosy rosną bardzo wolno. Muszę wypróbować tej kuracji, bo słyszałam, że pomaga tez na paznkocie, a moje sa w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokcie jakos nie wpłyneła szczególnie, ale włosy oszalały!

      Usuń
  4. W maju planuję kurację callcium pantothenikum (po raz 2) ;D
    Bardzo dużo Ci urosły!!! Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życze sporego przyrostu...ja tez ponawiam kuracje:)

      Usuń
  5. Cudowny przyrost osiągnęłaś! :) Słyszałam już o tych tabletkach. Chyba skusiłaś mnie do ich przetestowania na sobie :) Pozdrawiam i życzę Ci zdrowych i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem przyrostem po prostu zaskoczona! ale sie udało!

      Usuń
  6. ja zabieram sie do kuracji cp od jakiegos czasu, ale teraz to mnie zmotywowalas ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Różnica jest i to spora :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromna różnica! Ja też po CP zauważyłam spory przyrost, ale nie aż taki. Wesołych świąt. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy po kolejnej kuracji bedzie podobny efekt!!!!

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.