środa, 2 kwietnia 2014

O tym jak miód podkreśla i nawilża moje loki!!!


Chciałbym podzielić się dzisiaj z Wami efektami w pielęgnacji  moich włosów miodem. O sposobie o którym napiszę już nie raz wspominałam Wam chociażby we włosowych niedzielach.
Skupie się dzisiaj nieco szerzej na tym cudownym zabiegu.

Moje włosy z natury są bardzo suche. Mało co jest w stanie je obciążyć. One po prostu pija, pija i piją!!! Próbowałam nawilżania loczków za pomocą różnych kosmetyków patrząc na moją włosową przeszłość, ale nigdy przedtem nie korzystałam z miodu. Teraz od pół roku jest moim stałym półproduktem, który zawsze dodaję do masek po myciu włosów.
Miód, którego ja używam jest zrobiony przez moją mamę z mniszka lekarskiego
oto on:


po prostu "mleczyk"

Zrobienie miodu jest niczym w porównaniu z tym jaką ilość kwiatów musiałyśmy zebrać do jego przygotowania. Powiem Wam, że była to nienaganna ilość w liczbie 300 kwiatów.

Jest nie tylko pyszny i słodki, ale idealnie działa na moje włosy. 

Co znaczy idealnie?

Oznacza to przede wszystkim, że nawilża. Odpowiednio dociąża loki, nie puszy. Sprawia, że są mięsiste, nadaje idealny skręt i bardziej je podkreśla. Włosy po prostu żyją!!!!!!  
Miód ma bardzo bogaty skład.
Z soli mineralnych w miodzie można spotkać potas, chlor, fosfor, magnez, wapń
, żelazo, mangan, kobalt, cynk, chrom, z witamin zaś: B1, B2, B6,
B12, kwas foliowy, kwas pantotenowy i
biotynę.
 Ponadto miód zawiera hormon
acetylocholinę, która wzmacnia siłę skurczu i wydolność mięśnia sercowego.
Po prostu działa cuda!!!!
Przedstawiam poniżej zestaw doskonały, który sprawia że moje loki są idealnie nawilżone.
 
Odżywka Isana, do włosów przesuszonych, miód z mniszka lekarskiego oraz kwas hialuronowy są moją obecną baza nawilżającą.
Przygotowanie maski jest bardzo proste. Do miseczki dodaję odżywkę, dwie łyżeczki miodu i kilka kropel kwasu hialuronowego. Proporcje zależą oczywiście od długości Waszych włosów. Wiecie zapewne jak dużo odżywki zużywacie. Składniki musimy dobrze wymieszać, szczególnie z miodem i na umyte włosy, odciśnięte z wody nakładam mój mix na około 30 minut. Po tym czasie włosy zmywamy letnia wodą, nie myjemy szamponem. Miód dobrze się spłukuję. Przynajmniej ten zrobiony przez mamę z mniszka lekarskiego.

 Poniżej moje włosowo- miodowe efekty.
loki z bliska:)







Jestem bardzo ciekawa jaki Wy macie stosunek do miodu w kuracji włosowej? Może jakieś ciekawe mixy przygotowujecie z nim w roli głównej?

Pozdrawiam...


Monique

22 komentarze:

  1. Chyba będę musiała wypróbować na swoich włosach. Nawilżenie im się na pewno przyda a o miodzie w kuracjach włosowych słyszałam już sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam szczególnie....a jak masz z mniszka to już w ogóle czad!!!!

      Usuń
  2. nie wiedziałam, ze miód tak dobrze wpływa na włosy :O

    Polubisz? Bardzo zależy mi na polubieniach :)
    https://www.facebook.com/diamentowyblog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że polubię, a do wypróbowania miodu namawiam!!! zapraszam częściej:)

      Usuń
  3. Dawno nie stosowałam miodu na włosy :) Ale może być inny dowolny miód, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jasne, tylko pamiętaj aby był raczej o konsystencji płynnej aby dobrze rozprowadzało Ci się na włosach, wybrałam z mniszka ponieważ czytała, że jest bardzo dobry i miałam go w domu....inne jak najbardziej:)

      Usuń
  4. Ile ja bym dała za taką burzę pięknych, blond loków...
    Moje również lubią miód. Dawno go nie dodawałam do masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że wydaje mi się, iż po miodzie mam jaśniejsze włosy.....nie dość, że błyszczą i są nawilżone, to dodatkowo chyba lekko zjaśniały:)

      Usuń
  5. nigdy nie nakładałam miodu na włosy, bałam się oblepienia ;p chyba powinnam spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego....jak moich kręciołów nie skleja to po tym teście możesz go spokojnie aplikować...hahahaha tez miałam na początku obawy zanim zaczełam...nie wyobrażałam sobie jak moge go nie zmyc szamponem:( błąd!!! on zachowuje swoje właściwości jak jest spłukany z włosów ciepłą wodą:)

      Usuń
  6. U mnie miód powoduje niestety przesusz i puch na głowie :( Moje włosy się z nim nie lubią i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że dany sposób i kosmetyk do pielegnacji nie działa tak samo dla wszystkich:(

      Usuń
  7. Niesamowite! Nie sądziłam że miód działa aż tak dobrze. Nie pozostaje mi nic innego jak kupić kilka słoiczków i zacząć go systematycznie używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie!!!!!!!!!!! nie próbowałaś nigdy na włosy;)

      Usuń
  8. jakie piękne loki ;d koniecznie musze wypróbować, bo wczesniej się balam, ale twoj efekt mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile kropel tego kwasu hialuronowego (ile ty dodajesz) ? mam bardzooooo podobne włosy do Ciebie tak samo mi się układają ta objętość i długość ale kasztanowe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwasu hialuronowego daje około 6 max 8 kropel....ooo fajnie, że mamy podobne włosy, może masz jakies ciekawe i skuteczne metody ich pielegnacji?

      Usuń
  10. Po miodzie Twoje włosy wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdę mówiąz na zdjęciach loki wygladaą na suche i spuszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cie , ze takie nie sa. Sa miękkie, nawilżone i złociste.

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.