środa, 7 maja 2014

Włosowa aktualizacja- kwiecień!

Witajcie moje kochane!

Nowy miesiąc, nowe wyzwania! Przychodzę dzisiaj do Was z moją włosową aktualizacją, której już dawno nie było.
Przede wszystkim włosy w kwietniu zostały skrócone o jakiś jeden centymetr. Zdrowie włosów jest najważniejsze:) 
Miesiąc ten jak i poprzedni poświęcony był nawilżaniu włosów. To mój cel stawiany każdego miesiąca, ponieważ jednak jest to bardzo ważne a zarazem trudne dla moich włosów. Kręcone, suche i wysokoporowate. Jednak udaje mi się mam wrażenie coraz bardziej je rozpieszczać i nawilżać. Znamy się już bardzo dobrze. Wciąż dążę, do perfekcji w pielęgnacji, czasami bywa to naprawdę bardzo trudne.

Zestawienie zdjęć sprzed świadomej pielęgnacji z obecnymi.



Włosy obecnie:)


Mój nowy, fajnie sprawdzony patent, czyli po myciu zawijam na głowie z kilku pasm koczki ślimaczki. Oto takie cuda! To mój pomysł na nową JA!





 Wydaje mi się, że poziom nawilżenia udaje mi się zachować:)
Nie przechwalając się coraz lepiej:)


Nawet bardzo wysokoporowate włosy, takie jak moje, przy odpowiedniej pielęgnacji mogą stać się mniej porowate.






Tak więc prezentują się moje loki w kwietniu. Mam nadzieję, że również dobra passa będzie im towarzyszyła w maju, mimo coraz większego słońca:)

Co sądzicie dziewczyny? Podobają się Wam takie ślimaczkowe loczki?

Pozdrawiam

Monique





25 komentarzy:

  1. Cudne włosy, śliczna buźka.

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają się super są takie ... "zdefiniowane" jakby to moja koleżanka ujęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądają po tych ślimaczkach! ;) Podoba mi się kolor Twoich włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita zmiana :)
    Ja im bardziej dbam to ich kondycja się pogarsza :(
    Włosy się puszą, łamią,rozdwajają ..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, może trzeba zmienić kosmetyki? i pielegnacje?

      Usuń
    2. Próbuje różnych rzeczy na zmianę i nic :(
      Kiedyś miałam piękne długie włosy, no szkoda że te czasy już minęły

      Usuń
    3. ja tez duzo testowałam zanim znalazłam to co najbardziej lubia moje wlosy, moze to kewstia kosmetyków, albo masz jakis okres przejsciowy dla włosów.

      Usuń
  5. Ja tez chce takieeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:*** <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są *.* ja niestety muszę jeszcze trochę poczekać aż mi włosy trochę podrosną, by zwijać sobie slimaczki - inaczej mam baranka na głowie ;) a jak reanimujesz takie loczki na drugi dzień? Przez noc Ci się fryzurka utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami na noc zwijam sobie w koczki ślimaczki, albo wyciagam je na poduszkę i nie leże na nich, zatem są bardzo ładne!

      Usuń
  7. Jakbym czytała o sobie z włosami-suche, kręcone i wysokoporowate. Również bardzo dbam o nawilżenie i chyba wreszcie coś działa, bo mam mniejsze sianko :) Loczki są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mamy z nimi mały galimatias czasami:)

      Usuń
  8. rewelacyjne loczki <3 są takie ujarzmione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne loki! Zazdrość.. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po tych koczkach slimaczkach masz przepiękny skręt. :)
    carmeninstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, bardzo miło mi słyszec Wasze opinie:) Tym bardziej, że sa tak pozytywne.

      Usuń
  11. Fajne są :) chociaż u mnie ta metoda zupełnie się nie sprawdza moje włosy wolą się same sręcać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego? nie lubisz siebie w slimakowym skrecie?

      Usuń
  12. Jejku ale śliczne,grube,zadbane kręciołki :D
    Widać,że dbasz o nie,i wiesz co lubią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie im dogadzac aczkolwiek nie jest to takie proste:)

      Usuń
  13. Piękne, gładkie i lśniące:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Czy mogłabyś jednak dokładnie pokazać, krok po kroku, jak zawijac takie śliakowe koczki, aby uzyskac taki piękny efekt? Chodzi mi o metodykę, sposób zawijania (na ołówek, palec, czy jest to zwijanie do wewnątrz, czy na zewnątrz, ruchem "ślimaczym".Pozdrawiam serdecznie! - Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne Aniu, postaram sie nagrac filmik jak to robię i Wam pokazać!

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.