piątek, 2 maja 2014

Wyniki rozdania. Do kogo wysyłam pudełko niespodziankę Monique?

Witajcie serduszka w ten majowy czas!!!!

Jak mija Wam majowy długi weekend. Mój rozpoczął się dopiero od dziś, od przyjazdu na wieś i mam spokojną chwilę aby ogłosić wyniki rozdania i nagrodzić Was pudełkiem niespodzianką Monique!


 Bardzo, bardzo gorąco chciałabym podziękować wszystkim  z WAS za udział w moim pierwszym rozdaniu. Dodam, że najbardziej nie lubię momentu, kiedy nagradzam tylko jedną zwyciężczynię. Najchętniej podzieliłabym nagrodę między każdą z Was! Na pewno na moim blogu pojawi się za niedługo kolejne rozdanie i znów kolejna osoba będzie miała szanse na nagrody. Zresztą same nie raz pewnie ogłaszacie rozdania i przechodzicie ten sam dylemat i chciałybyście rozdać coś każdemu! 

UWAGA!!!!! UWAGA!!!!! UWAGA!!!!!!

Zwyciężczynią rozdania zostają Włosowe Inspiracje!!!!!!!!!!!!!!

GRATULUJĘ BARDZO MOCNO!!!!!!!!!!!
Kochana już wysyłam do Ciebie e-mail z wiadomością!!!!

Dodatkowo zdradzę, że Włosowe Inspiracje otrzymują pudełko niespodziankę Monique z taką oto zawartością!!!


  • Aromatyczna kąpiel z olejkami Marion SPA
  • szampon do włosów z Isany
  • balsam po depilacji Isana Sensitive
  • kremowe mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała Luksja
  • mydełko Alterra pomarańczowe
  • odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Isana
  • olejek do kąpieli sezamowy Wellness&Beauty
  • sól do kąpieli kakao i jojoba Wellness&Beauty
  • mleczko oczyszczająco- regenerujące do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu Celia
  • lakier do paznokci Milo, kolor nude
  • kuracja z olejkiem arganowym Marion 7 efektów
  • perfumowany dezodorant C- THRU Black Beauty
Jeszcze raz bardzo gratuluję!!!!!

Już wkrótce kolejne rozdanie na, które zapraszam już dziś!!!

Bawcie się dobrze na weekendzie majowym!!!! Do usłyszenia!!!!

Buziaki, pozdrawiam
Monique


7 komentarzy:

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.