poniedziałek, 26 maja 2014

Moja nominacja do Liebster Blog Award:)

Hey, hey, hey!!!!!!!!!!!!!

Bardzo się cieszę za nominację jaką otrzymałam od Amandy:) Dziękuję za szansę udziału w nominacji. Postaram się sprostać pytaniom i odpowiedzieć na każde z nich:)

Zasady nominacji

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Pytania jakie zostały mi zadane:
1. Jak często jesz "śmieciowe" jedzenie?
  Jeżeli mam odpowiedzieć w dniach, to powiem że raz na dwa tygodnie.
 2. Błyszczyk czy pomadka?
 błyszczyk
 3. Zima czy lato?

lato

  4. Twoja największa wada to...
gadulstwo
  5. Obcas czy płaskie buty?

obcas
  6. Ulubiony kolor paznokci.

koralowy
  8. Książka czy film?

film
  9. Jeśli miałabyś zrobić tatuaż, to jakie byłoby to miejsce? 

mam na nadgarstku, ale w grę wchodzi jeszcze miejsce wzdłuż stopy
  10. Psy czy koty?

psy
  11. Singielka czy w związku?

w związku
 
Moje pytanie dla nominowanych autorek blogów  :)

1. Kolory na paznokciach szalone czy stonowane?

2. Spódnica czy spodnie?

3. Czy lubisz się malować (make- up) i w jakich kolorach.

4.Gdybyś miała zrobić rzecz najbardziej szaloną w życiu, to co by to było?

5.Czy umiesz pływać?

6. Wolisz biżuterię złotą czy srebrną


7. Gdybyś mogła mieć inne imię to jakieś byś sobie nadała?

8.Perfumy delikatne i słodkie czy ostre i mocne?

9. Włosy kręcone czy proste?

10. Gorąca czekolada czy kawa?

11. Studentka (uczennica) czy pracująca?

PS. Dodam, że usunęłam moja ankietę odnośnie robienia na głowie ślimaczków włosowych, mimo kilkukrotnych prób wstawiania ankiety od nowa. Niestety nie uda mi się zrobić procentowego rozeznania, ale na Wasze opinie w komentarzach czekam nadal!
  Pozdrawiam



Monique


2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia:) Co do koczka ślimaczka-raz to najwygodniejsza fryzura, dwa wpływ tej fryzury na kondycję moich włosów jest właściwie żadny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.