sobota, 29 listopada 2014

Warkocz to co uwielbiam!!!!!!!! Siła kobiecości!!!!!!

Witajcie!!!!


Miłego słuchania!


Pisząc ten post mogę powiedzieć drogie słowianki!!!!!!!!! A dlaczego? No właśnie symbolem jest cudowny warkocz zaplatany przez dziewczęta i kobiety. 

Dla mnie osobiście jest on również symbolem kobiecości. Jest tak dużo stylów zaplatania i tutaj polecam vloga Luxy Hair!!!!!!!!!!!!! Niebywałe jak wiele zna sposobów zaplatania!!!!! A oto kilka zdjęć prostego splotu warkocza dla dziewczyn, które lubią nie tylko takie rozwiązania włosowe, ale również dla tych co śpieszą się rano do pracy czy na uczelnie, bądź na jakiekolwiek inne zajęcia. Warkocz jest fryzurą bardzo wyjściową. Ładnie prezentuje się nie tylko na co dzień, ale jest idealny na różne ważne wyjścia. Jeżeli nie macie pomysłu na fryzurę to zachęcam do wypróbowania. Jest tez bardzo wygodny na co dzień. Oglądając vloga Luxy Hair znajdziecie dla siebie na pewno odpowiednia metodę zaplatania warkoczy. Jestem o tym przekonana!!!!!!!



Całuję Monique!

10 komentarzy:

  1. Omg jaka grubosc (warkocza oczywiscie)!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny i jaki długi. Bardzo ci do twarzy w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki długi! ślicznie Ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruby i długi warkocz, przepięknie :) U mnie efekt na pewno nie byłby tak spektakularny ze względu na mocne cieniowanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jak sa mocno wycieniowanie to niestety będzie cieńszy....ale tak czy inaczej zachecam do warkoczy super wyglądają!♥

      Usuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.