sobota, 29 listopada 2014

Weekend dla loków!!!!!!

Hey......witajcie!!!!!!!!!


Dzisiaj post z serii kręcioły w swoim żywiole.....Dawno nie pisałam, ale to z powodu natłoku pracy. 

Mój weekend dla włosów jak zawsze obfituje w bogatą pielęgnacje dla loczków. Dzisiaj dzień odżywek z Timotei.
Najpierw jak zawsze olejowałąm włosy oliwa z oliwek, która daje mi teraz najlepsze włosowe efekty. W turbanie moje włosy spędziły godzinę po czym zostały umyte odżywką z Timotei z organicznym olejem arganowym. Skalp oczywiście umyłam szamponem z Garniera do włosów suchych.  Na około 15 minut nałożyłam na włosy mieszankę odżywki z Isany z jedwabiem, z 1,5 łyżeczki miodu oraz z dodatkiem odżyki z Timotei, tej którą zmywałam olej z włosów czyli z arganem. Po tym czasie zmyłam z włosów mieszanke i na około 10 min. nałozyłam odżywke z Timotei z Avocado. Pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia. Moje loki dzisiaj prezentują się tak!!!!!!!!!! Mam nadzieje, że będą miały udany weekend. Życzę wam kochane włosomaniaczki miłej i udanej Andrzejkowej Soboty!!!!!!!!!!






Z pozdrowieniami

Monique

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę objętości. Na ten moment oliwa z oliwek też daje u mnie najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Objętości nie mogę im odmówić. Dobrze, że to siła natury!!!!!!!!!!! Nic nie jest w stanie ich obciążyć nawet tak tłusta oliwa z oliwek.

      Usuń
  2. Objętość i skręt zwala z nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy prezentują się perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeee...tam do perfekcji daleko....z lokami czasem jest ciężko pewnie sama wiesz, kaprysne są.....niemniej jednak nigdy bym sie nie zamieniła:)

      Usuń
  4. Jaja burza loków !!! Jestem pod wrażeniem :D ja mam chyba tylko 1/4 Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.