piątek, 2 stycznia 2015

Sylwetrowa Noc 2015!!!!!

Witajcie w Nowym Roku moje Kochane!!!!!

Dzisiaj post z cyklu, jaka fryzura gościła na mojej głowie w Sylwestrową Noc!!!!

U mnie dosyć prosta do wykonania, ponieważ włosy zostały zebrane na czubku głowy i z tyłu zostały zakręcone co podniosło fryzurę bardziej do góry. Spięłam je wsuwkami  a resztę włosów upięłam w kucyk na bok. A jak wyglądały wasze fryzury? Czy były może bardzo pracochłonne czy może raczej luźno rozpuszczone?

Oto kilka zdjęć z moimi znajomymi:)










Szczęścia w Nowym Roku 2015!!!!!!!!!!!!

Monique

4 komentarze:

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.