poniedziałek, 22 września 2014

Aktualizacja loków- wizyta u fryzjera♥

Witajcie!!!

Dzisiaj aktualizacja moich loków. 

 Co się zmieniło? Zmienił się lekko kształt mojej fryzury. Z podcięcia na podcięcie lekko została wyprofilowana w U. Wcześniej miałam V, które tez bardzo mi się podobało, mimo to postanowiłam zrobić U. Jestem bardzo zadowolona z obecnego kształtu. Dodatkowo podczas ostatniego cięcia odświeżyłam końcówki włosów oraz przede wszystkim pocieniowałam górną warstwę. Dzięki temu moje loki mają fajniejszą objętość i układają się kaskadowo. Co tu dużo mówić. Przed podcięciem olejowałam włosy oliwą z oliwek Monini. Olej zmyłam odżywką na długości włosów, Timotei z olejkiem z avokado, skalp umyłam szamponem Garnier i morela. Następnie nałożyłam mieszankę odżywki NOWOŚĆ z ISANA. W kolejnym poście zrobię recenzję. Do odżywki dodałam odżywkę również z Isany z jedwabiem, kilka kropli kwasu hialuronowego, mleczko pszczele oraz 1,5 łyżeczki miodu. Taki kompres trzymałam około 20 min, po czym zmyłam i nałożyłam odżywkę, kolejną niespodziankę z olejkiem arganowym- również będzie recenzja. Włosy oczywiście pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia. Zawinęłam w koczki ślimaczki.

Efekt końcowy to miękkie, zdrowe i gładkie loczki.

Co sądzicie????









Przepraszam za jakość zdjęć:)

Monique


6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę grubości i długości bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo piękne i długość i grubość wymarzona! Tymczasem czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczko pszczele można kupić w aptece?

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że nie wiem na 100%, ale raczej nie. Ja zamówiłam sobie na stronie internetowej: zrobsobiekrem.pl- na pewno dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.