sobota, 8 marca 2014

Włosowa aktualizacja i wizyta u fryzjera.




Witajcie kochane!!!!!!


     W ostatnim czasie pojawiło się dużo nowości!!! Poprzez małe problemy z internetem w ostatnim tygodniu spadła moja aktywność na blogu, ale wracam już do formy ze zdwojoną siłą!!! Mam Wam wiele do powiedzenia. Pierwszą zmianą, o której chciałabym powiedzieć  to włosowa rewolucja.  W weekend znalazłam się na fotelu fryzjerskim! Łaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! Loki prosiły się o podcięcie końcówek z lekkim pocieniowaniem. Kiedy wasze włosy wyglądają na smętnie wiszące i bez życia to znak, że pora na fryzjera. Tak też się stało. Końce zostały podcięte dla zdrowotności  co skutkuje jeszcze lepszym skrętem, zdrowymi końcami i uniesioną czupryną. Pamiętajcie aby zawsze w miarę możliwości regularnie podcinać końcówki. Żadna pielęgnacja, nawet najlepsza nie zastąpi podcięcia i pozbycia się chociażby rozdwojonych końcówek.  Moje końce włosów nie były rozdwojone co prawda, ale czułam, że muszę lekko odświeżyć loki. Dziewczyny stawiajcie zawsze na jakość a nie tylko na długość, na której pewnie nie jednaj z Was zależy. Jeżeli będziecie miały włosy bardzo długie i słabe to dlatego, że będą zniszczone bo na przykład nigdy nie widziały nożyczek. To bardzo źle!!! Lepiej abyście miały włosy zadbane, zdrowe i odświeżały swój kształt fryzury. Jest to podstawowa metoda na zdrową pielęgnację. Dzięki temu, że podcinamy regularnie włosy są one mocne, lśniące i szybciej rosną. Wymarzona długość jest wtedy w zasięgu ręki. Ważne jest również to abyście za często też nie podcinały włosów, mam na myśli dały odrosnąć podciętej długości, gdyż w szybkim tempie podcinając je możecie pozbyć się tej długości. Obserwujcie swoje włosy ile poprzez regularne podcinanie rosną i dostosujcie również do tego częstotliwość wizyt u fryzjera. Moja wizyta zawsze kończy się na lekkim podcięciu końców i delikatnym wycieniowaniu. Jest to bardziej poprawienie obecnego kształtu fryzury. Ważne jest też to abyście jednak miały sprawdzonego fryzjera ponieważ po wizycie  u pierwszego lepszego możecie być zrozpaczone. Jeżeli macie kręcone włosy ważne jest również to aby włos był dobrze podcięty. Chodzi głównie o to aby skręt nie został zaburzony. Często zdarza się również, że włos zamiast dobrze podciętego zostaje uszczypany przez fryzjera. Moje włosy nie lubią maszynki przy podcinaniu. Tolerują tylko nożyczki, którymi fryzjer musi umieć się jeszcze posługiwać by nie narobił szkody.  Ważne aby fryzjer wiedział także ile znaczy 5 czy 10 cm!!! Pewnie nie raz spotkałyście się z problemami matematycznymi włosowego stylisty. 


      Podsumowując jestem znów zadowolona z mojego kolejnego zabiegu pielęgnacyjnego jakim jest lekkie podcięcie. Dzięki temu włosy są jeszcze zdrowsze. 
Na zdjęciu włosy olejowane moim ulubionych olejem arganowym, umyte szamponem syoss repair therapy. Po umyciu nałożyłam odżywkę Isana- Locken Spulung do włosów kręconych bez silikonów i parabenów, to bardzo ważne. Zatem loki prezentują się tak:)

zdjęcie z lampą błyskową

 
zdjęcie bez lampy błyskowej



Kilka najważniejszych zasad wizyty u fryzjera i podcięcia naszych włosów.


   1. Pierwsze i najważniejsze to to, abyście wybierały zawsze sprawdzonego fryzjera. Często zdarza się, że traficie na dobrego stylistę z polecenia. Warto czasem popytać bliskie osoby, bądź znajomych

   2.  Starajcie się zawsze kontrolować obcięcie w trakcie. Najważniejsze jest to aby ustalić z fryzjerem  jaką długość chcemy podciąć by ostatecznie nie okazało się, że z włosów do pasa macie włosy do ramio.

  3. Dopasujcie swój kształt fryzury również do struktury włosów. Włosy kręcone  powinny być wystopniowane by ładnie się układały, dzięki  temu również zwiększa się nam  objętość. Nie wycieniowane tworzą „ kręcony kożuch”. Proste włosy nie muszą być cieniowane, w tym wypadku pełna dowolność.  Nie pocieniowane są czasami bardziej reprezentacyjne.  Zadbane tworzą lśniącą, jednolitą  taflę.

  4. Podcinajmy włosy w miarę regularnie jeżeli nie radzimy sobie z puszącymi się końcami, bądź bardzo rozdwojonymi.

  5.  Wypróbujmy na jaki sprzęt fryzjerski najlepiej reagują nasze włosy po obcięciu. Czy służą im nożyczki, maszynka, czy być może sprawdzi się jedno i drugie.

     Miłej niedzieli....

                                                  Monique






3 komentarze:

Każde słowo napisane od Was na zakończenie przeczytanego postu to dla mnie wielka radocha:) Zawszę odpisuję i staram się zaglądać do każdego kto mnie odwiedza:) Mam nadzieję, że będzie Wam tu miło powrócić kolejny raz.